Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 105  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0038306 xpca^"
  1. ROMANOVÁ, Anita - ČERNÝ, Matej. Factors Influencing the Use of Conceptual Frameworks in the Field of IT Management. In Journal of Software and Systems Development. - [Montgomery] : IBIMA Publishing. ISSN 2166-0824, 2022, vol. 2022, pp. 1-17. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  2. HUDEC, Miroslav - MINÁRIKOVÁ, Erika. Základné princípy systémov business intelligence. Recenzenti: Veronika Horniaková, Ján Pittner, Radek Němec. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 107 s. [6,20 AH]. KEGA 025EU-4/2021. ISBN 978-80-225-4994-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  3. ČERNÝ, Matej. Analýzy používané v oblasti Business Intelligence a Big Data a ich komparácia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 97-105 online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  4. HUDEC, Miroslav - POLAČEK, Patrik. Linguistically Summarizing and Visualizing Information from Data Warehouses. In SYM-OP-IS 2020. XLVII International Symposium on Operational Research. SYM-OP-IS 2020: XLVII Simpozijum o operacionim istraživanjima : Zbornik radova = Proceedings. - Belgrade : University of Belgrade, 2020. ISBN 978-86-7395-429-5, pp. 313-317. SGS SP2020/125.
    článok

    článok

  5. ČERNÝ, Matej. Cooperation of Business Intelligence and Big Data in One Ecosystem. In Current Problems of the Corporate Sector 2020. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2020 : 17th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2020. ISSN 2261-2424, pp. [1-8] online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  6. ISKRA, Mariusz. Production Planning and Production Management Based on the ERP II System. In Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018): Production Management and Business Development. International Scientific Conference. Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018): Production Management and Business Development : Proceedings of the 6th Annual International Scientific Conference on Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018), 17-19 May 2018, (Košice, Slovak Republic) and (Uzhhorod, Ukraine). - Leiden : CRC Press/Taylor & Francis Group, 2019. ISBN 978-1-138-60415-5, pp. 91-93.
    článok

    článok

  7. SCHWEIGHOFER, Lenka - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Self-assessment as a Way of Achieving and Sustaining Business Excellence. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 1, s. 110-120 online. VEGA 1/0420/19, VEGA 1/0546/17.
    článok

    článok

  8. HUDEC, Miroslav. Quality Measures of Quantified Linguistic Summaries Aggregated by the Uninorm Connective for Dimensional Data Structures. In BALCOR 2018. Balkan Conference on Operational Research. BALCOR 2018 : Proceedings of XIII Balkan Conference on Operational Research, Belgrade, 25-28 May, 2018, (Serbia). - Belgrade : SANU, 2018. ISBN 978-86-80593-64-7, pp. 73-80 online. VEGA 1/0373/18.
    článok

    článok

  9. ŠKVARČEKOVÁ, Oľga et al. Informatika. Recenzenti: Štefan Žák, Ivan Hečko. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. [426 s.] [22,1 AH]. ISBN 978-80-225-4595-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  10. DUGAS, Jaroslav et al. Implementation of Business Intelligence Tools in Companies. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 93-95.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.