Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0038771 xpca^"
  1. FILO, Peter - NEKOLOVÁ, Veronika. Key Study - Cooperation of University and Companies in the Field of Project Training. In Inovatívne vzdelávacie metódy. Medzinárodná konferencia. Inovatívne vzdelávacie metódy: motivácia lektorov a študentov = školská reforma zdola: Education - Motivation - Innovation : zborník z medzinárodnej konferencie, Obchodná fakulta EU, 2018, Bratislava, Slovensko. - Bratislava : ABC - Academic Business Centrum, 2018. ISBN 978-80-972600-2-6, s. 27-31.
    článok

    článok

  2. Inovatívne vzdelávacie metódy. Medzinárodná konferencia. Inovatívne vzdelávacie metódy: motivácia lektorov a študentov = školská reforma zdola: Education - Motivation - Innovation : zborník z medzinárodnej konferencie, Obchodná fakulta EU, 9.9.2018, Bratislava, Slovensko. Zostavila: Veronika Nekolová. 1. vydanie. Bratislava : ABC - Academic Business Centrum, 2018. [60] s. ISBN 978-80-972600-2-6.
  3. ORESKÝ, Milan et al. Aplikovaný marketing. Recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. Ekonómia. KEGA 018EU-4/2014, VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. [Počet ex. : 16, z toho voľných 10, prezenčne 4]
  4. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
  5. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Inovované trendy v distribúcii - nové trendy. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 7-18. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  6. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Obchodno-spoločenské centrá. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 70-77 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  7. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. The increasing importance of shopping centres. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 10-17 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  8. REHÁK, Róbert. [Aplikácie marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 27, s. 453-455. Recenzia na: Aplikácie marketingu / Milan Oreský a kolektív ; recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3801-5.
    článok

    článok

  9. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Nové príležitosti podnikateľského prostredia so zreteľom na spotrebiteľský segment seniori. In Horizonty podnikateľského prostredia II : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 8. november 2013. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-223-3498-3, s. [1-8] CD-ROM.
    článok

    článok

  10. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Premena výziev v podnikateľské príležitosti pre inovatívne firmy ako reakcia na potreby segmentu seniorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 145-152 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.