Výsledky vyhľadávania
- MIKULIČOVÁ, Sára. New-Product Development and Life-Cycle Strategies - inovatívne prístupy v medzinárodnej marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2016. 48 s.
- KOVÁČ, Juraj. Návrh optimálnej internej medzinárodnej marketingovej komunikačnej stratégie firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2016. 51 s.
- KRIŠKOVÁ, Juliána. Možnosti intenzívnejšieho využívania špecifík uerilla marketingu pri medzinárodnej marketingovej komunikácii firiem pôsobiacich na slovenskom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 60 s.
- JAKÚBKOVÁ, Lucia. Event marketing ako efektívny nástroj medzinárodnej marketingovej komunikácie firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 53 s.
- SLANINKOVÁ, Martina. Medzinárodná marketingová komunikácia firiem prostredníctvom sociálnych sietí - s aplikáciou na konkrétnu firmu resp. firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 42 s.
- GERŠIOVÁ, Dominika. Product placement ako jeden zo súčasných trendov medzinárodnej marketingovej komunikácie produktov - perspektívy vývoja na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 50 s.
- ROJKOVÁ, Iveta. Najnovšie tendencie vývoja interaktívnej marketingovej komunikácie (s aplikáciou na vybrané projekty komunikačných kampaní) : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 46 s.
- VARGOVÁ, Andrea. Miesto guerilla marketingu v medzinárodnej marketingovej komunikácii vybranej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Vanková. Bratislava, 2015. 50 s.
- VANKOVÁ, Lucia. Analýza a stratégia obuvníckeho priemyslu na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2010. 52 s.