Výsledky vyhľadávania
- TABAČEK, Jakub. Vie Google predvídať zvýšenie volatility na akciových trhoch? In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 32-33.
- KNÍŽAT, Peter. Hedonic Consumer Price Index: Diagnostics and Analysis of Variance. In Slovenská štatistika a demografia : recenzovaný vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2023. ISSN 1339-6854, 2023, roč. 33, č. 3, s. 21-38. VEGA 1/0047/23, 311071AA56.
- KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- KUCHTA, Martin. Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica. Recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. 184 s. [7,73 AH]. ISBN 978-80-225-4974-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 2]
- PROCHÁZKA, Peter. Multimediálne aplikácie. Recenzenti: Branislav Skladan, Tomáš Polakovič. 1. vydanie. Bratislava : OZ5V, 2022. [70 s.] [3,24 AH]. ISBN 978-80-974484-3-1.
- ŠIPOLDOVÁ, Romana - ŠOLTÉS, Erik. Analýza návštevníkov spravodajskej webstránky s využitím logistickej regresie. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 1, s. 61-70 online.
- POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Internet Marketing. In Brand Management. - London : IntechOpen, 2022. ISBN 978-1-80356-000-7, pp. 11-33 [1,2] AH. VEGA 1/0140/21, 05SVV2201.
- KONEČNÝ, Michal et al. Importance of Monitoring the Changes in Management in Virtual World of Internet and Social Networks in the Era of Web 2.0. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 102-109 online. VEGA 1/0140/21.