Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 28  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0043649 xkni^"
  1. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. Neuromarketing in Business : Identifying Implicit Purchase Drivers and Leveraging them for Sales. Wiesbaden : Springer, 2022. 140 s. ISBN 978-3-658-35184-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 125 s. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-4991-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. BOND, James I. Sell More With a Right-Brain Marketing Strategy : Learn How a Simple Change to Your Product Name and Sales Pitch Can Multiply Your Income. Thousand Oaks : U.S. Management, 2022. 154 s. ISBN 978-0-9988657-3-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. TAHAL, Radek. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022. 293 s. ISBN 978-80-271-3535-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2, dĺžka fronty rezervácií 1]
  6. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2020. Singapore : Springer, 2021. 797 s. ISBN 978-981-33-4182-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BAYLE-TOURTOULOU, Anne-Sophie - BADOC, Michel. The Neuro-Consumer : Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain. Abingdon : Routledge, 2020. 321 s. ISBN 978-0-367-89590-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. SAHAKIAN, Barbara J. - GOTTWALD, Julia. Mohou neurovědci číst naše myšlenky? : od detektoru lži po neuromarketing. Překlad: Vojtěch Pišl. 1. vydání. Praha : Portál, 2018. 150 s. ISBN 978-80-262-1318-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. MORIN, Christophe - RENVOISÉ, Patrick. The Persuasion Code : How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime. Hoboken : Wiley, 2018. 332 s. ISBN 978-1-119-44070-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Ethics and Neuromarketing : Implications for Market Research and Business Practice. Cham : Springer, 2017. 209 s. ISBN 978-3-319-45607-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.