Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0043650 xcla^"
  1. ŠTRBOVÁ, Edita. Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend? In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622, 2021, roč. 31, č. 3, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. Hybridné konferencie. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2021. ISSN 1337-0545, 2021, roč. 15, č. jeseň, s. 46-49.
    článok

    článok

  3. SOROKOVÁ, Tatiana. Spoločenské podujatia a eventy v školách. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 6, s. 21-23.
    článok

    článok

  4. PUHLÍK, Petr - LINHART, Zdeněk. Atributy marketingu událostí. In Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2019. ISSN 1804-4166, 2019, roč. 10, č. 2, s. 3-16.
    článok

    článok

  5. LATIAKOVÁ, Ivana. Keď sa vám marketing lepí na päty. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 6-7, s. 86-88.
    článok

    článok

  6. ŠVORCOVÁ, Petra. Fenomén postavený na zážitkoch. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684, 28. augusta 2014, roč. 24, č. 34, s. 50-53.
    článok

    článok

  7. KALAŠOVÁ, Jana - KALAŠOVÁ, Jana. Event marketing. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014, 2014, roč. 6, č. 4, s. 20-21.
    článok

    článok

  8. KOTOVÁ, Eva. The Perception of event marketing as a part of marketing communication. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581, 2014, roč. 3, č. 1, s. 129-141.
    článok

    článok

  9. HOLUB, Martin. Nový pohled na marketingový mix. In Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : 4H production, 2013. ISSN 1212-4273, 2013, roč. 20, č. 1, s. 36-37.
    článok

    článok

  10. BAČOVÁ, Andrea. Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 11-18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.