Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 89  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0050316 xpca^"
  1. KUCHAROVÁ, Jana. Autonomous Learning in Religious Education in Slovakia. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 1, pp. 5-11. KEGA 020UKF-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF298.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  2. PASIAR, Ladislav. Postavenie a funkcia didaktických hier vo výučbe. In Schola Nova, Quo Vadis? 2023. Mezinárodní vědecká konference. Schola Nova, Quo Vadis? 2023 : sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2023. ISBN 978-80-87570-61-6, s. 142-147. KEGA 025EU-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF325.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  3. HAMPEL, Katarzyna et al. Health Promotion in Schools - A Key to Improving Young People's Health. In Finanse i Prawo Finansowe. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. ISSN 2353-5601, 2023, vol. Special Issue no. 1, pp. 89-108.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF507.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Multimodalidad y cultura democrática en la enseñanza de lenguas extranjeras. 1th Edition. Berlin : Peter Lang, 2022. 450 s. [16 AH]. REF. PID2020-113460RB-I00. ISBN 978-3-631-87502-5.
  5. CHOCHOLATÁ, Michaela. Priestorová analýza výsledkov testovania 9 z matematiky v okresoch SR pred a po Covid-19. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu 2022. Mezinárodní vědecký seminář. Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář, 30. listopad - 2. prosinec 2022, Praha. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5006-2, s. 46-52. VEGA 1/0193/20, VEGA 1/0211/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF763.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  6. ORBÁNOVÁ, Darina. Vplyv online vyučovania na žiakov stredných škôl. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2022. ISBN 978-80-87570-59-3, s. 85-91. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF594.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. KALUSOVÁ, Lenka - ŠKRINIAR, Pavel. Skúmanie vnímania projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 65-75. VEGA 1/0375/20. 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF826.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  8. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DARMO, Ľubomír. Digital Teaching and Learning – Students' Perspective. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 7-34 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF240.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. CHRANČOKOVÁ, Martina. The Present Value of Education. In Economic and Social Policy. International Scientific Conference. Economic and Social Policy : Proceedings of the International Scientific Conference, September 7-9, 2021, Čeladná, Czech Republic. - Ostrava : Vysoká škola PRIGO, 2021. ISBN 978-80-87291-29-0. ISSN 2571-1776, pp. 151-160 online. VEGA 2/0002/18, VEGA 2/0151/19, VEGA 1/0466/19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF817.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. ORBÁNOVÁ, Darina. Hodnotenie a skúšanie žiakov na stredných školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 54-64 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.