Výsledky vyhľadávania
- KUCHAROVÁ, Jana. Autonomous Learning in Religious Education in Slovakia. In Theology and Philosophy of Education : An International Journal for Perspectives i the Theology of Education and Philosophy of Education. - Praha : Česká křesťanská akademie. ISSN 2788-1180, 2024, vol. 3, no. 1, pp. 5-11. KEGA 020UKF-4/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 298.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení - PASIAR, Ladislav. Postavenie a funkcia didaktických hier vo výučbe. In Schola Nova, Quo Vadis? 2023. Mezinárodní vědecká konference. Schola Nova, Quo Vadis? 2023 : sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2023. ISBN 978-80-87570-61-6, s. 142-147. KEGA 025EU-4/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 325.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení - HAMPEL, Katarzyna et al. Health Promotion in Schools - A Key to Improving Young People's Health. In Finanse i Prawo Finansowe. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. ISSN 2353-5601, 2023, vol. Special Issue no. 1, pp. 89-108.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 507.6 KB verejne dostupné - SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Multimodalidad y cultura democrática en la enseñanza de lenguas extranjeras. 1th Edition. Berlin : Peter Lang, 2022. 450 s. [16 AH]. REF. PID2020-113460RB-I00. ISBN 978-3-631-87502-5.
- CHOCHOLATÁ, Michaela. Priestorová analýza výsledkov testovania 9 z matematiky v okresoch SR pred a po Covid-19. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu 2022. Mezinárodní vědecký seminář. Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář, 30. listopad - 2. prosinec 2022, Praha. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5006-2, s. 46-52. VEGA 1/0193/20, VEGA 1/0211/21.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 763.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ORBÁNOVÁ, Darina. Vplyv online vyučovania na žiakov stredných škôl. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2022. ISBN 978-80-87570-59-3, s. 85-91. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 594.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení - KALUSOVÁ, Lenka - ŠKRINIAR, Pavel. Skúmanie vnímania projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 65-75. VEGA 1/0375/20. 1/0375/20, VEGA, Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 826.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DARMO, Ľubomír. Digital Teaching and Learning – Students' Perspective. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 7-34 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 240.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení - CHRANČOKOVÁ, Martina. The Present Value of Education. In Economic and Social Policy. International Scientific Conference. Economic and Social Policy : Proceedings of the International Scientific Conference, September 7-9, 2021, Čeladná, Czech Republic. - Ostrava : Vysoká škola PRIGO, 2021. ISBN 978-80-87291-29-0. ISSN 2571-1776, pp. 151-160 online. VEGA 2/0002/18, VEGA 2/0151/19, VEGA 1/0466/19.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 817.4 KB verejne dostupné - ORBÁNOVÁ, Darina. Hodnotenie a skúšanie žiakov na stredných školách. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 54-64 online. KEGA 005EU-4/2019.