Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0051096 xkni^"
  1. ČIRČOVÁ, Vanda. Riadenie ľudí v podmienkach digitálnej transformácie : dizertačná práca. Školiteľ: Jana Blštáková. Bratislava, 2024. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha120.4 KBverejne dostupné
    Príloha388.7 KBverejne dostupné
    Príloha470.2 KBverejne dostupné
    Príloha183.9 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.8 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  2. STACHO, Zdenko - STACHOVÁ, Katarína. Manažment a manažérske kompetencie. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. 303 s. ISBN 978-80-571-0698-2. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 3]
    kniha

    kniha

  3. Kultúrna inteligencia ako dôležitý predpoklad konkurencieschopnosti Slovenska v globálnom prostredí : zborník vedeckých štúdií III z projektu VEGA 1/0934/16. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2018. CD-ROM 132 s. ISBN 978-80-557-1488-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plné texty vo formáte ZIP6.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Abstrakty521.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. SINEK, Simon. Začni otázkou prečo. Preklad: Ján Žitňanský. Bratislava : Porta libri, 2018. 258 s. ISBN 978-80-8156-143-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Začni otázkou prečo

    kniha

  5. Managing diversity in the organization : creativity - competence - knowledge - trust. London : SCIEMCEE, 2015. 142 s. ISBN 978-0-9928772-3-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. MCGRATH, James - BATES, Bob. 89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi. Překlad: Hana Škapová. 1. vydání. Praha : Management Press, 2015. 261 s. ISBN 978-80-7261-382-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

    kniha

  7. HRONÍK, František. Jak se nespálit podruhé : strategie a praxe výběrového řízení. Brno : MotivPress, 2007. 376 s. Edice MBA study. ISBN 978-80-254-0698-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.