Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0052581 xcla^"
  1. JURÁSEK, Miroslav - STRELNIKOVA, Irina - LÉDLOVÁ, Janna. Transfer of Social Competencies To the Intercultural Environment. The Relationship Between Social and Cultural Intelligence. In Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2021. ISSN 1802-792X, 2021, vol. 15, no. 1, s. 63-92.
    článok

    článok

  2. CONTAL OK: Kvalitní ľudia a produkty sú tie správne ingrediencie úspechu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 3-4, s. 4-6.
    článok

    článok

  3. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Medaily a dizajn fľaše nehovoria nič o víne. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 4, s. 16-18.
    článok

    článok

  4. MATOŠKOVÁ, Dagmar - GÁLIK, Jozef. Odbyt slovenských poľnohospodárskych komodít na domácom a zahraničnom trhu. In Ekonomika poľnohospodárstva : vedecké periodikum k otázkam agrárnej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2019. ISSN 1335-6186, 2019, roč. 19, č. 1, s. 30-45 online.
    článok

    článok

  5. MATOŠKOVÁ, Dagmar - GÁLIK, Jozef. Konkurencieschopnosť slovenských potravinárskych výrobkov. In Ekonomika poľnohospodárstva : vedecké periodikum k otázkam agrárnej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2018. ISSN 1338-6336, 2018, roč. 18, č. 2, s. 33-50.
    článok

    článok

  6. HALUZA, Ivan. Mliekar, ktorý nikdy neustúpi a nepovolí. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 21. septembra 2017, roč. 27, č. 38, s. 46-49.
    článok

    článok

  7. DIRGASOVÁ, Katarína. Demand for agricultural land in Slovakia. In Acta regionalia et environmentalica : the scientific journal for regional and environmental sciences. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre. ISSN 1336-5452, 2017, roč. 14, č. 1, pp. 30-36.
    článok

    článok

  8. Vernosť zákazníka si treba zaslúžiť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 3, s. 12-13.
    článok

    článok

  9. MATOŠKOVÁ, Dagmar - GÁLIK, Jozef. Trh s mliekom a mliečnymi výrobkami a jeho prognóza do roku 2020. In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2016. ISSN 1338-6336, 2016, roč. 16, č. 2, s. 44-62 online.
    článok

    článok

  10. RAŠEVOVÁ, Kristína. Akým smerom sa vyvíja domáci trh maloobchodu? In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, máj-jún 2015, roč. 5, č. 23, s. P6-P7.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.