Výsledky vyhľadávania
- LACKO, Roman - MURA, Ladislav. Modelovanie efektívnosti zdieľanej ekonomiky v cestovnom ruchu krajín V4. In CESTOVNÝ RUCH: Výzvy a riešenia v riadení, kvalite a udržateľnosti služieb v cestovnom ruchu : "Perspektívy krajín V4". - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2024. ISBN 978-80-555-3271-4, s. 208-218. KEGA 020EU-4/2024.
- Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Editor: Roman Lacko ; recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 255 s. [12,75 AH]. ISBN 978-80-225-5057-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- ANDREJOVSKÝ, Pavol - LACKO, Roman. Changes in the Business Environment — Comparison with Hungary — Selected Findings. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 22-28.
- BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
- BAURIEDEL, Stephan. Identifying Features of "Real" Digitalisation. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 103-113.
- GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Beteiligungen von Versicherungsunternehmen an Insurtechs unter Berücksichtigung der neoinstitutionalistischen Ansätze. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 169-184.
- GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Finanzmanagement-umlaufbestände in der Produktion in Zulieferbetrieben. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 150-168.
- GÜTTLER, Victoria. Resulting Costs for Companies in Germany due to Digital Stress According to the Personality Type. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 82-88.
- HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter - LASKOVSKÝ, Vladislav. Negative Impact of Workplace Procrastination. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 38-47.
- KAHYA, Ibrahim. Doing Business under Risk and Uncertainty. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 89-95.