Výsledky vyhľadávania
- ERDMANN, Anett - EIZAGUIRRE, Maria. Let's (Re)locate Digitally: Spatial Competition for Users' Engagement in the Social Media Space. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2024. ISSN 1804-1728, 2024, no. 1, pp. 184-205.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 623.8 KB verejne dostupné - EGER, Ludvík - TURCHYN, Liuba. Customer Engagement in Facebook Brand Communities: A Case Study from Automotive in the Czech Republic. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 4, s. 192-210.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 878.6 KB verejne dostupné - MADLEŇÁK, Adam. Racionalita komunikačnej odozvy podniku ako základ posilňovania community managementu v online prostredí. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 2, s. 77-91.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 418 KB verejne dostupné - KREJČOVÁ, Zdeňka - EGER, Ludvík. Výzkum obsahu inzerce pracovních nabídek v síti LinkedIn: Případová studie z bankovnictví v České republice. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2023. ISSN 2788-0079, 2023, č. 1, s. 61-73.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 629.3 KB verejne dostupné - HES, Aleš. Aspekty marketingové komunikace generace Z. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 1, s. 11-12.
- KNIHOVÁ, Ladislava. Konkurenční zpravodajství v marketingu není špionáž. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622, 2023, roč. 33, č. 1, s. 16-18.
- JAVŮRKOVÁ, Martina. Propagačné videá: ste povinní sa autorizovať či registrovať? In Dane a účtovníctvo : rady a riešenia. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2023. ISSN 1336-426X, 2023, roč. 20, č. 5, s. 78-79.
- KOČIŠOVÁ, Lucia - ŠTARCHOŇ, Peter. The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 40-49.
- JANKŮ, Jan - KUČEROVÁ, Zuzana - DAŘENA, František. Behavioral Insights from Crowdfunding Financing: What Do Social Media Ties, Emotional Cues and Sentiment Tell Us? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 2, s. 89-118.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 794.2 KB verejne dostupné - KRAH, Bernhard Alexander - MIKLOŠÍK, Andrej. Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 38-50.