Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 76  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0057282 xkni^"
  1. Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF12.8 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. WHEELER, Alina - MEYERSON, Rob. Designing Brand Identity : A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding. 6th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 332 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31064160> ISBN 9781119984825.
  4. European Conference on Artificial Intelligence ECAI 2024 - IMIS Workshop. Workshop. Emerging Challenges in Intelligent Management Information Systems : Proceedings of 27th European Conference on Artificial Intelligence ECAI 2024 - IMIS Workshop. Volume 2. 1st Edition. Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. 288 s. ISBN 978-3-031-78468-2.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF18.4 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Addressing Hate Speech Through Education : A Guide for Policy-Makers. Paris : UNESCO ; New York : The United Nations, 2023. 68 s. ISBN 978-92-3-100581-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.6 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. HOFFMANN, Stefan - AKBAR, Payam. Consumer Behavior : Understanding Consumers – Designing Marketing Activities. 2nd Edition. Wiesbaden : Springer, 2023. 187 s. ISBN 978-3-658-39475-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BARONE, Ada Maria - STAGNO, Emanuela. Artificial Intelligence along the Customer Journey : A Customer Experience Perspective. Cham : Palgrave Macmillan, 2023. 127 s. ISBN 978-3-031-48791-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. TALBOT, Fiona. How to Write Effective Business English : Your Guide to Excellent Professional Communication. 4th Edition. London : Kogan Page, 2023. 188 s. ISBN 978-1-3986-0995-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  9. SMITH, Nick - HEATON, Jane. The Ultimate Digital Marketing Book : Succeed at SEO and Search, Master Mobile Marketing, Get to Grips with Content Marketing. 1st Edition. [Abingdon] : Teach Yourself, 2023. 491 s. ISBN 978-1-473-68841-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.