Výsledky vyhľadávania
- ANDRÝSKOVÁ, Jana - STRAKOVÁ, Ivana - ZICH, Robert. Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses. In Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118, 2024, roč. 20, č. 1, s. 85-105.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 215.4 KB verejne dostupné - ZÁCHENSKÁ, Jana. [Žltá kniha budovania značky]. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2024. ISSN 1339-5564, 2024, roč. 28, č. 1, s. 88-89. Recenzia na: Žltá kniha budovania značky / Michal Pastier. 1. vydanie. - Bratislava : barecz & conrad books, 2023, dotlač 2024. - ISBN 978-80-8258-011-5.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 497.7 KB verejne dostupné - BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore - KARPETA, Janusz. Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 5-18.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 870.8 KB verejne dostupné - PARKHOMENKO, Nataliia. Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 2-15.
- ZAFAR, Ayesha - MAZHAR, Musa - SULTAN IJAZ, Yahya. Application of Marketing Principles for HEIs: A Perspective of Pakistani Universities. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 36-55.
- HAICL, Matouš. Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 2-11.
- Z galérie tvorcov : rozhovor s Ing. Martinou Dudovou, PhD., zakladateľkou kozmetickej značky Kvitok®. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2023. ISSN 1339-5564, 2023, roč. 27, č. 2, s. 58-61.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné - SOBKOVÁ, Martina. Jaká bude cesta komunikace v roce 2022? Digitální s důrazem na image a brand. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2022. ISSN 1212-4273, 2022, roč. 29, č. 1, s. 10-13.
- Z galérie tvorcov : zvyšovanie hodnoty značky by malo byť cieľom každého podniku. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2022. ISSN 1339-5564, 2022, roč. 26, č. 3-4, s. 85-88.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 241.7 KB verejne dostupné - MAJEWSKA, Barbara. Promoting Sustainable Tourism of the Region on the Example of Juromania. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecký a odborný online časopis zameraný na nové trendy, teoretické a praktické otázky ekonómie a ekonomiky. - Mamer : ISEIA - Medzinárodná slovenská vzdelávacia inštitúcia a asociácia, 2020. ISSN 1336-9105, 2020, roč. 15, č. 3, s. 16-23.