Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 44  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0057589 xpca^"
  1. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Reputation Management As a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective. In TRANSCOM 2023. International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport. TRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. - Amsterdam : Elsevier, 2023. ISSN 2352-1465, pp. 1546–1553. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    článok

    článok

  2. BÓDY, Glória. Tools for Measuring the National Brand of Slovakia. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, p. 10.
    článok

    článok

  3. MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
    článok

    článok

  4. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Reputation Management as a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective. In TRANSCOM 2023. International Scientific Conference. TRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. - Žilina : University of Žilina, 2023. ISBN 978-80-554-1971-8, p. 236.
    článok

    článok

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky. Recenzenti: Eva Hanuláková, Gabriela Pajtinková - Bartáková, Milan Markovič. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 343 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-4951-6. [Počet ex. : 32, z toho voľných 23, prezenčne 3]
  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  7. SAULĪTE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Media Brand Theoretical Framework. In Encyclopedia : Scholarly Community. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022, pp. [1-13] online.
    článok

    článok

  8. PALENČÁROVÁ, Jana - ABULADZE, Lasha - BLŠTÁKOVÁ, Jana. Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 369-382 online. VEGA 1/0412/19.
    článok

    článok

  9. Brand Management. Edited by: František Pollák, Peter Markovič. 1st Edition. London : IntechOpen, 2022. 89 s. [5,6 AH]. ISBN 978-1-80356-000-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. ČVIRIK, Marián. Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 1, s. 16-21 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.