Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0057589 xpca^"
  1. KOPČÁKOVÁ, Janka - BOLTUN, Erik. Značka ako súčasť marketingovej stratégie. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5188-5, s. 5-17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené519.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. VAVLIČ, Lukáš - ZUZIK, Jozef. Applying Artificial Intelligence in Education: Innovations in Product Management and Branding. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 98-104. KEGA 032EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené347.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
    článok

    článok

  5. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Reputation Management As a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective. - Registrovaný: Scopus. In TRANSCOM 2023. International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport. TRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. - Amsterdam : Elsevier, 2023. ISSN 2352-1465, pp. 1546–1553. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF705.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. BÓDY, Glória. Tools for Measuring the National Brand of Slovakia. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, p. 10.
    článok

    článok

  7. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Reputation Management as a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective. In TRANSCOM 2023. International Scientific Conference. TRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. - Žilina : University of Žilina, 2023. ISBN 978-80-554-1971-8, p. 236.
    článok

    článok

  8. MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené379 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. PALENČÁROVÁ, Jana - ABULADZE, Lasha - BLŠTÁKOVÁ, Jana. Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 369-382 online. VEGA 1/0412/19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF417.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. SAULĪTE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Media Brand Theoretical Framework. In Encyclopedia : Scholarly Community. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022, pp. [1-13] online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF156.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.