Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070828 xkni^"
  1. GERWALD, Frank. Reputation Management as the Basic for Sustainable Customer Relationships in the Insurance Industry : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2023. 116 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. VILÁGI, Róbert. Výskum udržateľných foriem rozvoja podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 118 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. KONEČNÝ, Michal. Výskum vybraných ekonomicky významných faktorov podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. BURÁK, Emil. Účtovnícke chyby I. : vyhnite sa aj nasledovným. 1. vydanie. Ružomberok : Ján Šindléry - TESFO Ružomberok, 2020. 167 s. ISBN 978-80-89253-97-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KOZÁKOVÁ, Mária. Finančné a ekonomické aspekty hodnotenia reputácie podniku na príklade podnikov automobilového priemyslu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2019. 135 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. CIMA Risk Management (Subject P3) : StudyText. Wokingham : Kaplan Publishing, 2019. 608 s. ISBN 978-1-78740-198-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. HOJDIK, Vladimír. Hodnotenie vzťahu úrovne online reputácie a výkonnosti podniku v podmienkach automobilového priemyslu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2019. 150 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. COURTENAY-SMITH, Natasha. Stand Out Online : [How to Build a Profitable and Influential Personal Brand in the Digital Age]. 1st Edition. London : Piatkus, 2018. 260 s. ISBN 978-0-349-41797-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. 1. vydání. Praha : GRADA Publishing, 2017. 310 s. Expert. ISBN 978-80-271-0419-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. POLLÁK, František. Vybrané aspekty riadenia reputácie v prostredí internetu : habilitačná práca. Oponent: Peter Dorčák... [et al.]. Bratislava, 2017. 108 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.