Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0070831 xcla^"
  1. KOSKERIS, Andreas - BOURA, Georgia - GAROFALAKIS, John. Social Web Applications as Means to Enhance Lifelong Learning and Professional Development of Teachers : a Tool to Support Assessment of Their Impact. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 19, pp. 96-119.
    článok

    článok

  2. ŠIMONIDESOVÁ, Milena - GUNDOVÁ, Petra. Význam blogu v marketingovej komunikácii. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2018. ISSN 1212-415X, 2018, roč. 18, č. 3, s. 77-87.
    článok

    článok

  3. IMROVIČ, Michal - JANKOĽA, Matúš - LUKÁČ, Michal. Blog Marketing as a Positive or Negative Phenomenon in Political Communication? In Slovak Journal of Political Sciences. - Trnava : University of Saints Cyril and Methodius in Trnava. Faculty of Social Sciences., 2018. ISSN 1335-9096, 2018, vol. 18, no. 2, s. 180-194.
    článok

    článok

  4. GUNDOVÁ, Petra - BOROVIČKOVÁ, Veronika - IŽOLDOVÁ, Dominika. Módny blog-efektívny nástroj marketingu? In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 98-104.
    článok

    článok

  5. ZÁVODNÁ, Lucie Sára - ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Jan. Youtube as a new means of marketing communication. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205, 2017, vol. 19, no. 2, pp. 159-165.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.