Výsledky vyhľadávania
- SUTHERLAND, Rory. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl. Překlad: Lenka Lichtenberg. 1. vydání. Brno : Jan Melvin Publishing, 2021. 400 s. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-134-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LIEBERMEISTER, Barbara. Die Führungskraft als Influencer : in Zukunft führt, wer Follower gewinnt! Offenbach : GABAL Verlag, 2020. 219 s. ISBN 978-3-96739-000-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - MUHAMMAD, Anthony - CRUZ, Luis F. Time for Change : Four Essential Skills for Transformational School and District Leaders. Bloomington : Solution Tree Press, 2019. 139 s. ISBN 978-1-942496-15-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MOUNK, Yascha. Lid versus demokracie : proč je naše svoboda v ohrožení a jak ji zachránit. Přeložil: Martin Pokorný. 1. vydání. Praha : Prostor, 2019. 383 s. ISBN 978-80-7260-420-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- TKÁČ, Michal, ml. Dôvera ako faktor ovplyvňujúci emisie dlhopisov z pohľadu podniku : habilitačná práca. Oponent: Radoslav Delina... [et al.]. Košice, 2017. 158 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.3 MB z IP adresy EU po prihlásení