Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0079803 xpca^"
  1. BARTEKOVÁ, Mária - KONEČNÝ, Michal. Leadership a kreativní průmysl : vysokoškolské učební texty. Recenzenti: Jakub Soviar, Petra Pártlová. 1. vydání. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024. 90 s. [4,24 AH]. Horizon Europe "OpenMusE" 101095295. ISBN 978-80-7556-148-0.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF794 KBz IP adresy SEK po prihlásení
  2. FRÍVALDSKÝ, Marián - VERNER, Robert. Fake News and Its Effects on Public Trust. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 201-216. A-24-107/0015-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené345.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. BOÓR, Matej - PETRENKO, Yuliya. Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union. In Abstract Book of 3rd ICRAS 2024: : Abstract Book of 3rd International Conference on Recent Academic Studies ICRAS 2024. - Konya : All Sciences Academy, 2024. ISBN 978-625-6314-80-1, p. 170.
    článok

    článok

  4. MORAVEC, Peter. Ako americké prezidentské voľby formujú globálne finančné trhy. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 2453-9287, 2024, č. 2, s. 7-12. VEGA 1/0639/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené997.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. ARTHACHINDA, Panisa - ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DARMO, Ľubomír. Are They Really “Prompt (พร้อม - ready)” to Continue? The Mystery of Continuous Usage Intention Through Perceived Trust Among People in Bangkok. In Digital Horizons 2024: Innovation, Ethics, and Dialogue in a Connected World. The International Interdisciplinary Scientific Conference. "Digital Horizons 2024: Innovation, Ethics, and Dialogue in a Connected World" : The International Interdisciplinary Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-2205-5146-5, p. 5. “ODDEA” 101086381 - HORIZON-MSCA-2021-SE-01-1.
    článok

    článok

  6. NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - ČVIRIK, Marián - MARTÍNEZ, José Manuel Guaita. Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context. - Registrovaný: Web of Science. In ESIC Market : Economics and Business Journal. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867, 2024, vol. 55, no. 2, pp. 1-19. I-24-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. KŇAŽKOVÁ, Veronika. A Mechanism to Increase Confidence in Sustainability Information in the Context of Audit. In Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace. Mezinárodní vědecká konference. Účetnictví a auditing v procesu světové harmonizace : sborník z mezinárodní vědecké konference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2535-8, s. 24-28.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené529.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. JANKELOVÁ, Nadežda. Organizational Culture at Slovak Universities: A Mediation Analysis of the Associated Factors. - Registrovaný: Scopus. In Entrepreneurship Education. - Singapore : Springer. ISSN 2520-8152, 2024, vol. 7, no. 2, pp. 187-198. VEGA 1/0010/23, KEGA 001EU-4/2021.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF637.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. DUFWENBERG, Martin et al. Honesty in the City. - Registrovaný: Scopus. In Games and Economic Behavior. - Orlando : Academic Press. ISSN 0899-8256, May 2023, vol. 139, pp. 15-25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 1.6 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 153.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.