Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1117  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000183 xkni^"
  1. ADAMS, Julian. Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 201 s. ISBN 978-0-367-77133-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. CZINKOTA, Michael R. - RONKAINEN, Ilkka A. - PENG CUI, Annie. International Marketing. 11th Edition. Boston : CENGAGE, 2023. 604 s. ISBN 978-0-357-44512-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. SMITH, Nick - HEATON, Jane. The Ultimate Digital Marketing Book : Succeed at SEO and Search, Master Mobile Marketing, Get to Grips with Content Marketing. 1st Edition. [Abingdon] : Teach Yourself, 2023. 491 s. ISBN 978-1-473-68841-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 272 s. ISBN 978-80-271-5013-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. KUKURA, Marek. Význam marketingu v kreovaní sociálne žiaduceho správania : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2022. 162 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód : dizertačná práca. Školiteľ: Erik Šoltés. Bratislava, 2022. 119 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. Neuromarketing in Business : Identifying Implicit Purchase Drivers and Leveraging them for Sales. Wiesbaden : Springer, 2022. 140 s. ISBN 978-3-658-35184-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. BOND, James I. Sell More With a Right-Brain Marketing Strategy : Learn How a Simple Change to Your Product Name and Sales Pitch Can Multiply Your Income. Thousand Oaks : U.S. Management, 2022. 154 s. ISBN 978-0-9988657-3-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 125 s. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-4991-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.