Výsledky vyhľadávania

  1. ULAHER, Jakub. Elektronické trhovisko v praxi z hľadiska verejného obstarávateľa. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. ISSN 1337-7523, 2017, roč. 10, č. 2, s. 20-22.
    článok

    článok

  2. BUCKOVÁ, Martina. Trendy 2016: zákazník pôjde po informáciách, nie po značkách. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 6, s. 8-9.
    článok

    článok

  3. TREBUĽOVÁ, Andrea. Internet nemá byť konkurencia, ale pomocník. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : ECOPRESS, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 2, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. KOŠŤÁL, Daniel. Pri nákupe potravín značka príliš nerozhoduje. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2013. ISSN 1335-2008, december 2013, roč. 18, č. 12, s. 10.
    článok

    článok

  5. KOŠŤÁL, Daniel. Za hranicami motivuje cena, kvalita a šírka ponuky. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2013. ISSN 1335-2008, máj 2013, roč. 18, č. 5, s. 10.
    článok

    článok

  6. BREZOVSKÝ, Jozef. Mestská logistika je plná obmedzení. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012, marec - apríl 2012, roč. 7, č. 35, s. 10-11.
    článok

    článok

  7. KUSÁ, Alena - HRABAČKOVÁ, Veronika. Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622, 2012, roč. 22, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok

  8. KOŠŤÁL, Daniel. Česi šetria pri nákupe potravín stále viac. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : ECOPRESS, 2012. ISSN 1335-2008, 2012, roč. 17, č. január - február, s. 20.
    článok

    článok

  9. KOŠŤÁL, Daniel. Slováci sa najviac obávajú zdražovania. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2011. ISSN 1335-2008, jún 2011, roč. 16, č. 6, s. 14.
    článok

    článok

  10. KOŠŤÁL, Daniel. Jeden za všetkých, všetci za zľavu. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2011. ISSN 1335-2008, marec 2011, roč. 16, č. 3, s. 31.
    článok

    článok