Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 46  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000351 xpca^"
  1. HOJDIK, Vladimír. Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 207-214 CD-ROM. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  2. SZIVÓSOVÁ, Mária. Implementation of advertising online campaign. In Trends and innovations e-business, education and security. International scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates. Trends and innovations e-business, education and security : [reviewed] proceedings : fifth international scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates : november 18, 2015, [Bratislava, Slovak Republic]. - [Bratislava] : [Department of Applied Informatics Faculty of Economic Informatics], [2015]. ISBN 978-80-225-4191-6, s. 115-120 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. HAJDUOVÁ, Zuzana. Rentabilita pay per click kampane. In Marketing a obchod v teórii a praxi. Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015. ISBN 978-80-225-4186-2, s. 15 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Obchodný model internetovej reklamy typu PPC. In Technológie okolo nás... : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3945-6, s. 103-107 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Facilitation of cultural literacy by means of commercials and movie trailers. In DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society. international scientific and professional conference. DIDMATTECH 2013 : educational technologies in the information- and knowledge-based society : international scientific and professional conference : 4th-7th December 2013, Györ, Hungary. - Györ : University of West Hungary, 2014. ISBN 978-963-334-185-8, s. 209-214.
    článok

    článok

  6. REHÁK, Róbert. The Importance of Promoting the Sale of Slovak Products. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 419-427 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  7. LOYDLOVÁ, Miroslava - MATEJIČKOVÁ, Martina. Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 593-603.
    článok

    článok

  8. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Ako zabrániť negatívnej reklame na internete? In HR v praxi. Riadenie ľudských zdrojov v praxi. - Bratislava : Verlag Dashöfer, 2013. ISSN 1338-564X, 15.3.2013, [s. 1], [1 NS], online.
    článok

    článok

  9. LABSKÁ, Helena - RICHTEROVÁ, Kornélia. Seniori a reklama piva. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 339-355 CD-ROM. VEGA 1/00612.
    článok

    článok

  10. LOYDLOVÁ, Miroslava. Product placement na slovenskom trhu. In Znalosti pro tržní praxi 2013 : zborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 12.-13. září 2013. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2013. ISBN 978-80-87533-05-5, s. 211-218. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.