Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001101 xkni^"
  1. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-0-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  2. BARTKOVÁ, Lucia. Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 159 s. ISBN 978-80-557-1870-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. BEDNÁROVÁ, Lucia. Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 81 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4876-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. 1. vydanie. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-7-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. MARKULIK, Štefan - TURISOVÁ, Renáta - NAGYOVÁ, Anna. Nástroje na podporu riadenia kvality procesov. 1. vydanie. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2019. 104 s. ISBN 978-80-553-3465-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement IX. (2019). Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement IX. (2019) : Reviewed Proceeding of Posts from the 9. International Scientific Conference, 26th-28th November, 2019, (Košice-Rajecké Teplice, Slovakia). Reviewers: Vincent Jakub, Emília Duľová Spišáková. 1st Edition. Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU : Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF EU, 2019. CD-ROM 95 s. ISBN 978-80-225-4676-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. CORDELL, Andrea - THOMPSON, Ian. The Category Management Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge, 2018. 190 s. ISBN 978-0-8153-7551-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. PLANÇON, Brigitte. Marketing international : rappels théoriques et cas pratiques : exercices corrigés. Paris : MA Editions - ESKA, 2016. 197 s. ISBN 978-2-8224-0454-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Soubor nástrojů excelence podle EFQM. Překlad: Danuše Fišerová. Praha : Česká společnost pro jakost, [2016]. 151 s. ISBN 978-80-02-02604-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. TROILO, Gabriele. Marketing In Creative Industries : Value, Experience and Creativity. 1st Edition. Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2015. 369 s. ISBN 978-0-230-38024-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.