Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 133  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001249 xkni^"
  1. PARSONS, Shane. Quality Management for Organizational Excellence. New York : Clanrye International, 2022. 193 s. ISBN 978-1-64726-089-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. PAPULOVÁ, Zuzana - PAPULA, Ján - GAŽOVÁ, Andrea. Procesný manažment : analýzy, modelovanie, implementácia. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer, 2022. 188 s. ISBN 978-80-7676-425-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management : umění rozvíjet destinaci. 1. vydanie. Praha : Grada Publishing, 2022. 336 s. ISBN 978-80-271-3218-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-0-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  6. BEDNÁROVÁ, Lucia. Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 81 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4876-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. ÚRADNÍČEK, Vladimír - BOĎA, Martin - CISKOVÁ, Petra. Metodológia a aplikácie finančno-ekonomickej analýzy podniku. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 280 s. ISBN 978-80-557-1927-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ŠVECOVÁ, Lenka - VEBER, Jaromír. Produkční a provozní management. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 343 s. ISBN 978-80-271-1385-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  9. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. 1. vydanie. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-7-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. MARKULIK, Štefan - TURISOVÁ, Renáta - NAGYOVÁ, Anna. Nástroje na podporu riadenia kvality procesov. 1. vydanie. Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2019. 104 s. ISBN 978-80-553-3465-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.