Výsledky vyhľadávania
- Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii. Medzinárodný vedecký workshop. "Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii VI" : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu : Jarabá, 24. - 25. november 2023. Recenzenti: Peter Mesároš, Branislav Kršák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 46 s. ISBN 978-80-225-5129-8.
- KUBÍK, Ondrej. Investigatívna psychológia : súčasné teoretické a praktické problémy vyšetrovania z pohľadu kriminálnej a vyšetrovacej psychológie. 3. doplnené a prepracované vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2023. 761 s. ISBN 978-80-7676-678-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Knižničná a informačná veda XXX. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. 252 s. ISBN 978-80-223-5504-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Information Technology for Practice 2022 (IT4P-2022) : Proceedings of the 25th International Conference on Information Technology for Practice, October 13 -14, 2022, Ostrava, Czech Republic. 1st Edition. Třinec : Trilek, 2022. 287 s. ISBN 978-80-11-02681-3.
- RUSSELL, Stuart J. - NORVIG, Peter. Artificial Intelligence : A Modern Approach. 4th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson Education, 2022. 1166 s. ISBN 978-1-292-40113-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
- NOVOTNÝ, Marcel. Hodnotenie rizík v podnikovej praxi : dizertačná práca. Školiteľ: Renáta Turisová. Košice, 2022. 82 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PORADA, Viktor - RAIS, Karel. Právní, kriminalistické a kybernetické aspekty kybernetické kriminality a bezpečnosti : pocta Vladimíru Smejkalovi. 1. vydání. Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2021. 468 s. ISBN 978-80-7623-065-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- HINES, Baxter. Digital Finance : Security Tokens and Unlocking the Real Potential of Blockchain. Hoboken : John Wiley & Sons, 2021. 192 s. ISBN 978-1-119-75630-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno : Computer Press, 2020. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- Measuring the Digital Transformation : A Roadmap for the Future. Paris : OECD, 2019. 257 s. ISBN 978-92-64-31198-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]