Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001413 xkni^"
  1. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha : GRADA Publishing, 2008. 232 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2721-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. MICHALOVÁ, Valéria. Trhové služby v modernej ekonomike. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 155 s. ISBN 80-225-1053-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. HANNA, Nessim - DODGE, H. Robert. Pricing : policies and procedures. Basingstoke : Macmillan Business, 1997. xii, 216 s. ISBN 0-333-69413-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  4. BUTTLE, Francis. Hotel and Food Service Marketing : A Managerial Approach. 1. ed. London : Cassell, 1993. 414 s. ISBN 0-304-31533-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.