Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 105  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001668 xpca^"
  1. VAŠEKOVÁ, Miroslava. Tax Bonus for a Child Under the Conditions of the Slovak Republic. In Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie. Medzinárodná vedecká konferencia. Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5085-7, s. 96-100. VEGA 1/0121/21.
    článok

    článok

  2. HAJDUOVÁ, Zuzana et al. The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2021, no. 3, pp. 199-210 online. KEGA 026 EU-4/2018, VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  3. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Marketingová koncepcia domáceho cestovného ruchu detí a mládeže. Recenzenti: Stanislav Benčič, Tomáš Koniar. 1. vydanie. Bratislava : Bratislavská organizácia cestovného ruchu, 2021. 96 s.
  4. HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
    článok

    článok

  5. HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter. Impact of Social Media on Children's Relationship With Brands. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. 1-7 online. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  6. JUSKO, Ľubor - HUTMANOVÁ, Nikoleta - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv sociálnych sietí k obchodným značkám. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 6-14 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. HUTMANOVÁ, Nikoleta - JUSKO, Ľubor - MOLITORIS, Ľudovít. Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4829-8, s. 181-192 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. SOTÁKOVÁ, Kamila. Zmeny v oblasti daňového zvýhodnenia fyzických osôb. In Financie, účtovníctvo, dane 2021 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISBN 978-80-225-4866-3, s. 87-94 online.
    článok

    článok

  9. RABATINOVÁ, Marcela. Daňový bonus v praxi v roku 2020. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1335-7034, 2020, roč. 25, č. 10, s. 4-17.
    článok

    článok

  10. ONDREJKOVÁ, Anna. Aktivity proti násiliu na deťoch na internete. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020, s. 5 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.