Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 651  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001691 xpca^"
  1. MARKOVA, Elena. Cifrovoj učebnik v praktike obučenija rki: pro et contra. In Jazyk i kuľtura v uslovijach cifrovizacii obučenija RKI. Konferencija. Jazyk i kuľtura v uslovijach cifrovizacii obučenija RKI : kollektivnaja monografija. - Moskva : RGU im. A.N. Kosygina, 2025. ISBN 978-5-00181-725-3, p. 43-51.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.6 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - DZILSKÁ, Zuzana. An Empirical Investigation into SMEs’ Propensity to Expend Resources on Promotional Activities Within a Catching-Up Market. In Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. New Challenges of the Global Economy for Business Management : Global Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2024. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2025. ISBN 978-981-96-4115-4, pp. 111-124. VEGA 1/0110/24, IVSUPS2305.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené395.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. RAKHIMZHANOVA, Lyazzat et al. Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs. - Registrovaný: Scopus. In European Journal of Educational Research. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 55-71.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. MIKULÁŠOVÁ, Ema - SKORKOVÁ, Zuzana. Mapping the Evolution of Virtual Leadership: Insights from Bibliometric Analysis. In Academic Journal of International Economics and Management Research. - Prague : Academic Conferences Association. ISSN 2694-7897, 2025, vol. 6, no. 1, pp. 22-36. VEGA 1/0775/25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené709.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. GAJDOSÍK, Rebeka - SKORKOVÁ, Zuzana. Holacracy: Redesigning for the Digital Age. In Academic Journal of International Economics and Management Research. - Prague : Academic Conferences Association. ISSN 2694-7897, 2025, vol. 6, no. 1, pp. 37-51. VEGA 1/0775/25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené939.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. MATULČÍKOVÁ, Marta - BREVENÍKOVÁ, Daniela. Learning Environment in Designing the Corporate Education in the Area of Key Competences. In Adult Education 2024. Adult Education 2024 : Competences for Life. - Praha : Česká andragogická společnost, 2025. ISBN 978-80-908330-8-1. ISSN 2571-385X, pp. 37-46. VEGA 1/0188/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené965.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. Editori / Editors: Zuzana Hajduová, Peter Markovič ; recenzenti / Reviewers: Katarzyna Hampel, Aneta Bobenič Hintošová, Benjamin Beug. 1. vydanie. Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. 147 s. [10,20 AH]. VEGA 1/0109/24. ISBN 978-80-225-5227-1.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené12.3 MBdostupné po prihlásení
  8. SAWANT, Vitin Purso et al. HR Competencies for Industry 4.0: Navigating Digital Transformation in Slovak Enterprises. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 85-100. VEGA 1/0188/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené615.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 90-113. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené474.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. BAURIEDEL, Stephan. Entwicklung und Umsetzung digitaler B2B-Strategien : Chancen und Herausforderungen für Unternehmen. Rezensenten: Peter Markovič, Werner Schmid. 1. Auflage. Berlin : Unternehmensberatung Stephan Bauriedel, 2025. 121 s. [6,26 AH]. ISBN 978-3-00-080560-8.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.