Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001721 xkni^"
  1. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S. Medzinárodný vedecký workshop. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 12. apríl (duben) 2018, Košice, Slovenská republika. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM 218 s. ISBN 978-80-225-4501-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S

    elektronická kniha

  2. STROSS, Randall. Planeta Google : o troufalém plánu jedné firmy organizovat všechno, co známe. Překlad: Magdaléna Marková. Brno : Computer Press, a.s., 2009. 296 s. ISBN 978-80-251-2412-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. RUSSEV, Stojan Todorov et al. Metódy vývoja informačných systémov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 342 s. ISBN 80-225-1542-6. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  4. JANDOŠ, Jaroslav. Distribuované počítačové systémy. 1. vyd. Praha : SENZO, 1992. 195 s. Výběr, Sv. 2. ISBN 80-90145-1-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  5. VOLF, Jan. Distribuované systémy řízení : Vybrané otázky. Díl 1. 1. vyd. Praha : VŠE, 1990. 73 s. ISBN 80-7079-541-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  6. MASON, Robert D. - LIND, Douglas A. Test Bank and Computest Manual to Accompany Statistical Techniques in Business and Economics. 7. ed. Homewood : IRWIN, 1990. 169 s. ISBN 0-256-08130-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. MASON, Robert D. - LIND, Douglas A. Instructor's Manual to Accompany Statistical Techniques in Business and Economics. 7. ed. Homewood : IRWIN, 1990. 96 s. ISBN 0-256-08129-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. SNEDECOR, George W. - COCHRAN, William G. Statistical Methods. 8. ed. Ames : Iowa State University Press, 1989. 503 s. ISBN 0-8138-1561-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. HARDY, Kenneth G. - MAGRATH, Allan J. Marketing channel management : strategic planning and tactics. Glenview : Scott, Foresman and Company, 1988. 724 s. ISBN 0-673-18295-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.