Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 90  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0001726 xkni^"
  1. WHEELER, Alina - MEYERSON, Rob. Designing Brand Identity : A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding. 6th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 332 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31064160> ISBN 9781119984825.
  2. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie dizajnu v produktových inováciách a pri tvorbe udržateľnej konkurenčnej výhody : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2022. 125 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha186.8 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.7 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  3. SERVÁTKA, Maroš. Reciprocal Responses to Acts of Commission vs Acts of Omission. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 55 s. ISBN 978-80-225-4952-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. Artificial Intelligence in Urban Planning and Design : Technologies, Implementation and Impacts. Amsterdam : Elsevier, 2022. 385 s. ISBN 978-0-12-823941-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. GARASOVÁ, Petra. Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 181 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha424.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. SABRY, Nader. Growth Thinking : Think, Design, Growth Hack - A Design Approaching to Growth Hacking. [Calgary] : [s.n.], 2020. 298 s. ISBN 978-1-9163569-5-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ESPM 2018. International Scientific Worskshop Engineering Sciences and Production Management. Engineering Sciences and Production Management 2018 : Proceedings from the International Scientific Workshop, 17.-18.1.2019, (Tatranská Lomnica, Slovakia). Editors: Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Jana Chovancová. 1st Edition. Košice : Pro Enviro, 2019. 72 s. ISBN 978-80-89721-45-0.
  8. Circular Economy in Textiles and Apparel : Processing, Manufacturing, and Design. Edited by: Subramanian Senthilkannan Muthu. Cambridge : Woodhead Publishing/Elsevier, 2019. 226 s. The Textile Institute Book Series. ISBN 978-0-08-102630-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. SCHROEDER, Roger G. - GOLDSTEIN, Susan Meyer. Operations management in the supply chain : decisions and cases. 7th ed., international student ed. New York : McGraw-Hill Education, 2018. xxi, 500 s. ISBN 978-1-260-08346-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. LEWRICK, Michael - LINK, Patrick - LEIFER, Larry. The Design Thinking Playbook : Mindful Digital Transformation of Teams, Products, Services, Businesses and Ecosystems. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 352 s. ISBN 978-1-119-46747-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.