Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 427  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002020 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  2. FERENČÍKOVÁ, Soňa - PÁLDIOVÁ, Henrieta - GRACHOVÁ, Dagmar. Changes in the Perception of Ethics in International Business Among Slovak Students. In Business Transformation in Uncertain Global Environments. Annual Conference. Business Transformation in Uncertain Global Environments : 16th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business. - [s.l] : EuroMed Press, 2023. ISBN 978-9963-711-98-7. ISSN 2547-8516, pp. 176-186. VEGA 1/0270/22.
    článok

    článok

  3. KRÁTKA, Zuzana. Compliance riziko a compliance funkcia v rámci regulácie Solventnosť II. In Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo : recenzovaný monografický zborník vedeckých prác. - Litomyšl : H.R.G., 2023. ISBN 978-80-7490-312-0, s. 21-29. VEGA 1/0431/22.
    článok

    článok

  4. ŠKVRNDA, František, ml. "A Crowd of Gorgons and Winged Horses". A Critique of Socratic Philosophers in Athenaeus's The Deipnosophists. - Registrovaný: Scopus. In Pro-Fil – internetový časopis o filozofii. - Brno : Masarykova univerzita. ISSN 1212-9097, 2023, vol. 24, no. 1, pp. 34-46. VEGA 1/0020/21.
    článok

    článok

  5. SERESOVÁ, Katarína. Vulgarizmy v politickom jazyku. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VIII.. Medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VIII. : zborník príspevkov z 8. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 6. 10. 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5106-9. ISSN 2729-8973 (online), s. 150-161.
    článok

    článok

  6. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 5-14. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. MURA, Ladislav - MÉSZÁROS, Rita. Business Ethics and Ethical Code in Entrepreneurial Practise: Selected Aspects. In Selye e-studies : [Online Reviewed Scientific Journal]. - Komárno : Univerzita J. Selyeho. ISSN 1338-1598, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 36-45 online.
    článok

    článok

  8. ŠKVRNDA, František, ml. Svet peňazí a financií v Starovekom Grécku. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2022. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2022 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 3. a 4. júna 2022. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4958-5. ISSN 2585-9404, s. 346-352 online. VEGA 1/0094/2020.
    článok

    článok

  9. MELUCHOVÁ, Jitka. Úloha etiky v podmienkach globalizovaného finančného trhu poznamenaného pandémiou COVID-19. In Analýza vplyvu krízy súvisiacej s COVID-19 na finančné zdravie subjektov v Slovenskej republike. Vedecký webinár. Analýza vplyvu krízy súvisiacej s COVID-19 na finančné zdravie subjektov v Slovenskej republike : zborník abstraktov z 2. vedeckého webinára. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-89962-99-0, s. 29.
    článok

    článok

  10. HULA, Róbert. Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 2, s. 105-128. I-22-107-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.