Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 172  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002025 xpca^"
  1. PAKŠIOVÁ, Renáta. Pozadie zmien vykazovania udržateľnosti podnikateľov v súčasnosti. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1335-7034, 2024, roč. 29, č. 1, s. 38-40.
    článok

    článok

  2. DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Phenomenal Forms of Ethical Behaviour of Economics Entities. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 260-271. VEGA 1/0836/21 (50%), KEGA 019EU-4/2022 (50%).
    článok

    článok

  3. MURA, Ladislav - MÉSZÁROS, Rita. Business Ethics and Ethical Code in Entrepreneurial Practise: Selected Aspects. In Selye e-studies : [Online Reviewed Scientific Journal]. - Komárno : Univerzita J. Selyeho. ISSN 1338-1598, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 36-45 online.
    článok

    článok

  4. JANKELOVÁ, Nadežda et al. Manažment. Recenzenti: Ľuboslav Szabo, Ján Papula. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 552 s. [33,89 AH]. ISBN 978-80-7676-263-3. [Počet ex. : 30, z toho voľných 23, prezenčne 3]
  5. SIEVERS, Georg. Perspectives, Implementability and Measurability of Ethical Principles in Management. In Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. ISSN 2261-2424, pp. [1-7] online.
    článok

    článok

  6. DUBCOVÁ, Gabriela. Etická sebareflexia a integrita akademickej a výskumnej sféry. In Rozvoj podnikateľskej etiky v slovenskom podnikateľskom prostredí. Zborník príspevkov z online konferencie Rozvoj podnikateľskej etiky v slovenskom podnikateľskom prostredí. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2021. ISBN 978-80-88946-90-8, s. 52-60 online.
    článok

    článok

  7. JANKELOVÁ, Nadežda et al. Manažment : (prípadové štúdie). Recenzenti: Jana Blštáková, Dušan Masár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 110 s. [4,709 AH]. ISBN 978-80-225-4928-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  8. NAUMOVSKA, Ljupka - JOVEVSKI, Dimitar - BROCKOVÁ, Katarína. Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis. In Proceedings of ‏The International Virtual Conference on Management and Economics : 29 May 2020. - Vilnius : Diamond Scientific Publishing, 2020. ISBN 978-609-485-074-5, pp. [1-10] online.
    článok

    článok

  9. GAJDOVÁ, Denisa. Družstevné podnikanie v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9705-6, pp. 102-108 online. VEGA 1/0708/20. 1/0708/20, VEGA, Sociálno-ekonomické determinanty trvalo udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podnikov.
    článok

    článok

  10. MARKOVIČ, Peter - DUBCOVÁ, Gabriela - PUSZTIOVÁ, Lea. Etická stránka podnikania počas obdobia pandémie COVID-19. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028, 2020, roč. 17, č. 3, s. 9-29 online. VEGA 1/0569/18 (50%), VEGA 1/0309/18 (50%).
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.