Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002198 xpca^"
  1. ORGONÁŠ, Jozef et al. Franchising in V 4 Countries. Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 248 s. [13,89 AH]. ISBN 978-80-906993-8-0.
  2. ORGONÁŠ, Jozef - REHÁK, Róbert. Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century. In Management Studies. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185, 2020, vol. 8, no. 2, pp. 110-115 online.
    článok

    článok

  3. ORGONÁŠ, Jozef - PAHOLKOVÁ, Barbora - DRÁBIK, Peter. Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century. In Management Studies. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185, 2020, vol. 8, no. 1, pp. 69-73 online. Slovak Franchising Association 2017-2018.
    článok

    článok

  4. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Mapovanie podnikateľského modelu a stratégie startupov v medzinárodnom prostredí. In Aktuálne trendy v manažmente : recenzovaný zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019. ISBN 978-80-7556-058-2, s. 130-143 CD-ROM. VEGA 1/0631/19.
    článok

    článok

  5. MIKLE, Lenka. Možnosti združovania spoločností svetovej úrovne so startup podnikom. In Aktuálne trendy v manažmente : recenzovaný zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019. ISBN 978-80-7556-058-2, s. 80-87 CD-ROM. VEGA 1/0631/19.
    článok

    článok

  6. ORGONÁŠ, Jozef. The Macroeconomic Aspects of Franchising. In Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii. Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferentsiya. Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii : sbornik Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Nur-Sultan, 2019. - Nur-Sultan : Jevrazijskij nacionaľnyj universitet im. L.N. Gumileva, 2019. ISBN 978-601-7308-07-0, pp. 26-29.
    článok

    článok

  7. Jozef Orgonáš: Franchising ako moderná, ale osvedčená forma má v krajinách V4 perspektívu. In On-line magazín o podnikaní Podnikajte.sk. - Považská Bystrica : Podnikajte.sk, 2018. ISSN 1338-2187, 21.3.2018, s. [1-4] online.
    článok

    článok

  8. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - VÝBOŠŤOK, Michal. Príležitosti a riziká implementácie franchisingu v podniku rýchleho občerstvenia. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 175-188 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. ORGONÁŠ, Jozef. Perspektívnou formou podnikania je franchising. In Retail magazin.sk : portál. - [s.l.] : CB Media, 2016, 17. jún 2016, s. [1-6], [6,7 NS] online.
    článok

    článok

  10. ORGONÁŠ, Jozef. Franchising nakopli nákupné centrá. In Hospodárske noviny : denník pre moderné Slovensko. - Bratislava : MAFRA Slovakia, 2016. ISSN 1335-4701, 31. marca 2016, roč. 24, č. 61, s. 9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.