Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 45  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002229 xpca^"
  1. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.
    článok

    článok

  2. UDERIANOVÁ, Lucia. Možnosti rozvoja gastroturizmu v Bratislavskom kraji. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 3, s. 106-114.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené243.1 KBdostupné po prihlásení
    nerozpoznaný

    nerozpoznaný

  3. DULA, Radúz - LACKO, Roman. Selected Aspects of Preferences and Level of Knowledge of Tourism Students in the Field of Gastronomy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 80-91. KEGA 020EU-4/2024, VEGA 1/0271/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF625.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  4. GÁLL, Jozef. Effective Product Portfolio Management: Application of the Menu Engineering Method in the Selected Company. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 1, s. 15-27. VEGA 1/0064/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené469.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. DULA, Radúz - LACKO, Roman. Selected Aspects of Preferences and Level of Knowledge of Tourism Students in the Field of Gastronomy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 3, s. 164-175. KEGA 020EU-4/2024, VEGA 1/0271/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené607.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. LUKÁČ, Jozef - GALLO, Peter - BALOGOVÁ, Beáta. Financial Performance of Tourism Businesses under the Influence of Measures Related to COVID-19. - Registrovaný: Scopus. In GeoJournal of Tourism and Geosites. - Oradea : Oradea Editura Universităţii din Oradea. ISSN 2065-0817, 2023, vol. 46, no. 1, pp. 279-284. KEGA 027PU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF526.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 153.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. PLESNÍK, Pavol - BURDA, A. - SONNKOVÁ, Pavlína. Historické nálezy a ich využitie v tvorbe podujatí cestovného ruchu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“. Mezinárodní konference. Aktuální problémy cestovního ruchu : „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“ : recenzovaný sborník z mezinárodní konference, Jihlava, 15. března - 16. března 2023. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2023. ISBN 978-80-88064-68-8, s. 233-242.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.2 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. MORVAY, Karol. Trpiaci gastrosektor....a tí ostatní. Alebo prečo poukážky nestačia? In Pravda. - Bratislava : OurMedia SR, 2021. ISSN 1335-4051, 6. decembra 2021, roč. 31, č. 280, s. [1-2] online. Dostupné na : <https://ekonomika.pravda.sk/krajina/clanok/609434-trpiaci-gastrosektor-a-ti-ostatni-alebo-preco-poukazky-nestacia/>
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. MOROZKINA, T.V. - GOLUBEVA, D. A. - RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. Etimologičeskije charakteristiki zaimstvovanij v gastronomičeskom diskurse. In Povolžskij pedagogičeskij poisk : Naučnyj žurnal. - Ulyanovsk : Published By Ulyanovsk State Pedagogical University. ISSN 2307-1052, 2021, god. 37, no. 3, c. 64-69 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené370.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.