Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002383 xcla^"
  1. KNIHÁROVÁ, Martina. Emotívne súťaže podporujú nákup. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008, september 2004, roč. 9, č. 9, s. 20.
    článok

    článok

  2. KRÁĽOVÁ, Zlatica. Zdaňovanie výhier s osobitným zameraním na výhry zo spotrebiteľských lotérií. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2002. ISSN 1335-9568, 2002, roč. 9, č. 1-2, s. 9-16.
    článok

    článok

  3. BOKOROVÁ, Jana. Ako vzbudiť záujem u zákazníka? In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. jún 2001, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. Jak si spotřebitel hraje. In Strategie : marketing, reklama, média. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756, 1999, č. 5, s. 24-26.
    článok

    článok

  5. KARLÍKOVÁ, Sidónia. Spotrebiteľské hry. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 14.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.