Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002384 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Are We Living in a ‘Yellow Submarine’? - Registrovaný: Scopus. In Per Musi : Scholarly Music Journal. - Belo Horizonte : University Federal of Minas Gerais. ISSN 1517-7599, 2023, vol. 24, october, pp. 1-13. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  2. MOCKOVÁ, Nina. Voces Americanas en la música de Mercedes Sosa. In El espaňol por el mundo: epm revista. - [Madrid] : Revista de la AEPE. ISSN 2605-1052, 2023, no. 5, pp. 83-95.
    článok

    článok

  3. BACULÁKOVÁ, Kristína. Medzinárodný obchod s hudbou : hudobný priemysel v 21. storočí. Recenzenti: Vladimír Bolek, Viera Kubičková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 117 s. [7,4 AH]. ISBN 978-80-225-5047-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  4. SPIRIDON, Vasile. Praguri existențiale. In Ateneu : Revistă de cultură. - Bacãu : Consiliului Judetean Bacãu. ISSN 1221-5813, 2023, vol. 60, no. 647-648, p. 14.
    článok

    článok

  5. ČVIRIK, Marián. Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 17-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika. The Cognitive and Affective Component of Young Consumers' Music Perception: An Introduction to Audio Marketing Research. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 18-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Multimodalidad y cultura democrática en la enseñanza de lenguas extranjeras. 1th Edition. Berlin : Peter Lang, 2022. 450 s. [16 AH]. REF. PID2020-113460RB-I00. ISBN 978-3-631-87502-5.
  8. ČVIRIK, Marián. Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 95-104. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  9. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. La representación femenina en el videoclip: análisis de la música actual en español de los grandes circuitos comerciales. In Cuestiones de género : de la igualdad y la diferencia. - León : Revistas Universidad de León, 2021. ISSN 2444-022, 2021, no. 16, p. 465-486 online.
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián - HANULÁKOVÁ, Eva. Zmyslový marketing. Recenzenti: Peter Drábik, Monika Ölveczká. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 124 s. [6,2 AH]. ISBN 978-80-225-4888-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.