Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 50  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002490 xcla^"
  1. THI MINH LY, Pham - TUAN PHUNG, Minh. When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals? In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728, 2023, no. 3, pp. [1-17].
    článok

    článok

  2. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Voľba spotrebiteľov podporuje inovácie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 7-8/2017, č. 36, s. 26-27.
    článok

    článok

  3. KEJHOVÁ, Hana. Jak si vede Česko v inovacích? In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2016. ISSN 0026-8720, 2016, roč. 51, č. 6, s. 10-11.
    článok

    článok

  4. STRAŇÁK, Dušan. Starého psa novým kúskom nenaučíš! Alebo že by predsa? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 50-52.
    článok

    článok

  5. DUBOVEC, Juraj. Využitie fraktálových štruktúr pri inovácii výrobku. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XI : zborník príspevkov z [11.] seminára : 27. – 29. máj 2015, Makov - Kysuce. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4084-1, s. [1-9] CD-ROM. VEGA 1/0363/14.
    článok

    článok

  6. HORNIAČEK, Milan - ŠIMKOVÁ, Ľubica. Rovnováha typu otvorenej slučky v bilaterálnom Cournotovom duopole s výrobkovými inováciami vstupov. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi. Seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi XI : zborník príspevkov z [11.] seminára : 27. – 29. máj 2015, Makov - Kysuce. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4084-1, s. [] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Trh s pivom hľadá útočisko v inováciách. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2014. ISSN 1805-0549, máj/jún 2014, roč. 4, č. 17, s. 33-35.
    článok

    článok

  8. Nové technológie nás vracajú k prírode. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1336-9857, máj 2013, roč. 7, č. 5, s. 18-19.
    článok

    článok

  9. TOMEK, Gustav. Inovace není jen změna. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622, 2013, roč. 23, č. 2, s. 4-6.
    článok

    článok

  10. BREUEROVÁ, Alena. Spotřebitelé jako zdroj inovací. In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2012. ISSN 0026-8720, Leden 2012, roč. 47, č. 1, s. 15-17. Dostupné na : <http://modernirizeni.ihned.cz/c1-54530330-spotrebitele-jako-zdroj-inovaci>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.