Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 80  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002655 xcla^"
  1. CHAMRADA, Daniel. Application of Crisis Management Methods and Techniques during a Seismic Sea Wave (Tsunami). In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2023. ISSN 2585-7258, 2023, vol. 17, no. 2, pp. 11-22.
    článok

    článok

  2. SKÁLA, Zdeněk. Český obchod v čase zmien. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 69, (2023.
    článok

    článok

  3. BŘEŇ, Stanislav D. Až príliš ciest k spotrebiteľovi. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1214-4827, apríl-jún 2022, roč. 18, č. 91, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. ANDJELKOVIC, Aleksandra - RADOSAVLJEVIC, Marija. The Length of the Distribution Channel As a Factor of Its Efficiency. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191, 2020, vol. 25, no. 2, pp. 9-17.
    článok

    článok

  5. KAJAN, Marcel. Ongoing trends in European and Central European chemical distribution. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 1, s. 10-17.
    článok

    článok

  6. STADLMANN, Christian - KASS, Magdalena. Covernance of international distributors through incentive travel programmes: insights from manufacturing entrprises. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 4, s. 14-23.
    článok

    článok

  7. GOROKHOVA, Tetiana - LUKASH, Mykhailo. Determination of an optimal market supply channel based on the comparison of market supply channel and consumption dynamics. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2016. ISSN 0323-262X, 2016, roč. 45, č. 1, s. 112-122.
    článok

    článok

  8. NEUMANN, Pavel. Zákazník vie, čo chce - nakupovať pohodlne a kdekoľvek. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2015, roč. 5, č. 22, s. 20-21.
    článok

    článok

  9. LEGÉŇ, Marek. Predaj v novom šate. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684, 13. marca 2014, roč. 24, č. 10, s. 32-35.
    článok

    článok

  10. MALACHOVSKÝ, Andrej. Rok 2013 prináša opatrný optimizmus. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545, 2013, roč. 7, č. jar, s. 44-47.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.