Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 353  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0002797 xpca^"
  1. PIWOWAR-SULEJ, Katarzyna et al. The Impact of Digitalization on Employees' Future Competencies: Has Human Resource Development a Conditional Role Here? In Journal of Organizational Change Management. - Bingley : Emerald Publishing. ISSN 0953-4814, 2024, vol. early access, pp. [1-26]. VEGA 1/0623/22.
    článok

    článok

  2. PONGRÁCZ, Eva - POLONYOVÁ, Simona - POLÁČKOVÁ, Hana. Development of Educational Activities and Counseling in Social Agriculture in Slovakia: Initial Experience and Future Prospects. In European Countryside : The Journal of Mendel University in Brno. - Varšava : Sciendo. ISSN 1803-8417, 2023, vol. 15, no. 2, pp. 186-201. VEGA 1/0851/21.
    článok

    článok

  3. MIŠÚTOVÁ, Mária - MIŠÚT, Martin. A Model for Effective Mathematics Teaching With an Emphasis on the Development of Transversal Competencies in Technical and Economic Study Programs. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2023, vol. 12, no. 4, pp. 2264-2272.
    článok

    článok

  4. KOZÁR, Patrik. Awareness and Perception of Intercultural Competence among Expatriates Living in Slovakia. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 238-251.
    článok

    článok

  5. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta - BÓDY, Glória. Tools for the Development of Global Competence. In Academic Journal of International Education Research. - Prague : Academic Conferences Association, 2023. ISSN 2694-7803, 2023, vol. 4, no. 1, pp. 27-35. KEGA 026EU-4/2021.
    článok

    článok

  6. NÉMETHOVÁ, Ildikó. Developing Competencies for Leadership in the 21st Century. In Kultúra, kommunikáció, nemzetközi kapcsolatok. - Győr : Széchenyi István Egyetem, 2023. ISBN 978-963-7287-34-3, o. 38-47.
    článok

    článok

  7. MANDÁKOVÁ, Alexandra. The Plurilingual and Pluricultural Competences on Social Networks and Their Impact on Teaching Foreign Languages. In Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education. International Scientific and Practical Conference. V Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education : Conference Proceedings of the International Scientific and Practical Conference, 17 May 2023, Kyiv. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023. ISSN 78112, s. 109-117.
    článok

    článok

  8. KUNOVSKÁ, Ingrid. Einfluss des Fremdsprachenunterrichts auf die Entwicklung der Berufsfähigkeit von Studierenden. In Aktuelle Themen im Bereich des Fremdsprachenunterrichts. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2023. ISBN 978-3-339-13638-1. ISSN 1614-5550 (Print), s. 61-72. VEGA 1/0295/23.
    článok

    článok

  9. KOČIŠOVÁ, Zuzana. Interkulturelle Kommunikation – Verbal und Nonverbal. In Cudzie jazyky v premenách času XIII.. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XIII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 11. November 2022. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5109-0, s. 96-104. VEGA 1/0295/23.
    článok

    článok

  10. JANOŠKOVÁ, Mária - UBREŽIOVÁ, Iveta. Vedenie ľudí a motivácia ako súčasť kompetentnosti manažéra v obchodnej spoločnosti. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023. ISSN 1335-9746, 2023, roč. 22, č. 2, s. 7-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.