Výsledky vyhľadávania

  1. ORGONÁŠ, Jozef - PAHOLKOVÁ, Barbora - DRÁBIK, Peter. Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century. In Management Studies. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185, 2020, vol. 8, no. 1, pp. 69-73 online. Slovak Franchising Association 2017-2018.
    článok

    článok

  2. MAJDÚCHOVÁ, Helena - KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Innovations in the Creative Industry Entities. - Registrovaný vo: Web of Science. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019. International Scientific Conference. Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019 : Sustainability in the Global-Knowledge Economy. - Zilina : University of Zilina, Faculty of Operation and Economics Transport and Communications, 2020. ISSN 2261-2424, pp. 1-8 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  3. RYBÁROVÁ, Daniela. Creative Industry as a Key Creative Component of the Slovak Economy. - Registrovaný vo: Web of Science. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019. International Scientific Conference. Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019 : Sustainability in the Global-Knowledge Economy. - Zilina : University of Zilina, Faculty of Operation and Economics Transport and Communications, 2020. ISSN 2261-2424, pp. 1-8 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  4. RABATINOVÁ, Marcela. Digitálna konkurencieschopnosť členských štátov EÚ a jej meranie. In Nové výzvy v oblasti verejných financií 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4691-1, s. [1-10] CD-ROM. VEGA 1/0779/19 (50 %), APVV-15-0322 (50 %).
    článok

    článok

  5. VÁLEK, Juraj. Pokles domácej výroby - vplyv na konkurencieschopnosť krajiny. In Nové výzvy v oblasti verejných financií 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4691-1, s. [1-9] CD-ROM. APVV-15-0322.
    článok

    článok

  6. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Quo vadis massmedia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0053-6, s. 128-136 online.
    článok

    článok

  7. ŠAGÁTOVÁ, Slávka. The Impact of Globalization on the Development of Creative Industries Businesses. - Registrovaný vo: Web of Science. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019. International Scientific Conference. Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019 : Sustainability in the Global-Knowledge Economy. - Zilina : University of Zilina, Faculty of Operation and Economics Transport and Communications, 2020. ISSN 2261-2424, pp. 1-8 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  8. MIHALČOVÁ, Bohuslava - VAJDOVÁ, Jana. Social Corporate Responsibility. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2020. ISSN 1336-7137, 2020, roč. 16, č. 1, s. 29-37 online.
    článok

    článok

  9. BOLEK, Vladimír. Finančné efekty dosahované z integrácie inovatívnych informačných technológií v podnikových procesoch. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028, 2020, roč. 17, č. 2, s. 42-50 online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  10. KUFELOVÁ, Iveta. Ekologické inovácie - ako súčasť podnikania s výhľadom trvalo udržateľného rozvoja. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028, 2020, roč. 17, č. 2, s. 81-89 online. VEGA 1/0646/20.
    článok

    článok