Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003013 xkni^"
  1. BEVERLAND, Michael. Brand Management : Co-creating Meaningful Brands. 2nd Edition. London : SAGE, 2021. 410 s. ISBN 978-1-5297-2012-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BARTKOVÁ, Lucia. Dvojitá kvalita tovarov dennej potreby v EÚ a jej vplyv na spotrebné správanie. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 179 s. ISBN 978-80-557-1812-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. Pidpryjemnyctvo, torhivlja, marketynh: stratehiji, technolohiji ta innovaciji. Mižnarodnoji naukovo-praktičnoji internet-konferenciji. Pidpryjemnyctvo, torhivlja, marketynh: stratehiji, technolohiji ta innovaciji : tezi dopovidej II mižnarodnoji naukovo-praktičnoji internet-konferenciji (Kijiv, 29 travnja 2019 roku). 1e vidannja. Kiev : Kyiv National University of Trade and Economics, 2019. online 160 s.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. 279 s. ISBN 978-80-557-1452-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. The Poprad Economic and Management Forum 2017: trends in quality of work, production, services and life. International scientific conference. The Poprad Economic and Management Forum 2017: trends in quality of work, production, services and life : conference proceedings from international scientific conference : 19th - 20th october 2017, Poprad, Slovak Republic. 1st edition. Ružomberok : VERBUM, Catholic University in Ružomberok, 2017. online [304 s.]. ISBN 978-80-561-0519-1.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. BERGH, Joeri van den - BEHRER, Mattias. How cool brands stay hot : branding to generation Y and Z. 3rd ed. London : Kogan Page, 2016. 287 s. ISBN 978-0-7494-7717-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. KOSSOVSKY, Nir. Reputation, stock price, and you : why the market rewards some companies and punishes others. New York : Apress, 2012. 295 s. ISBN 978-1-4302-4890-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. Substancje czynne w kształtowaniu jakości produktów i procesów. Redaktor naukowy Katarzyna Wybieralska. Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2011. 137 s. Zeszyty naukowe, 178. ISBN 978-83-7417-612-5. ISSN 1689-7374. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. KEREKRÉTY, Jozef. STN EN ISO 13299 Senzorická analýza. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2011. 27 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Current trends in commodity science : selected quality problems. Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2010. 245 s. Zeszyty naukowe, 160. ISBN 978-83-7417-533-3. ISSN 1689-7374. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.