Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 70  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003013 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. HRUŠOVSKÁ, Dana - GRANČIČOVÁ, Katarína. Medzinárodné organizácie podieľajúce sa na trvalo udržateľnej spotrebe, testovaní produktov, vnímaní kvality produktov. In Diffusion and Consequences of Green Innovations in Imperfectly Competitive Markets : zborník vedeckých prác. - Brno : Munipress, 2022. ISBN 978-80-280-0181-0, pp. 39-48. VEGA 1/0708/20 (50%), VEGA 1/0646/20 (50%).
    článok

    článok

  3. RUDY, Vladimír et al. Design of Metallurgical Production in the Context of Industry 4.0. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Advances in Science and Technology Research Journal. - Lublin : Lublin University of Technology. ISSN 2080-4075, 2022, vol. 16, no. 5, pp. 271-276. KEGA 019TUKE-4/2022, KEGA 002TUKE-4/2020, KEGA 032EU-4/2020.
    článok

    článok

  4. FOLTÍNOVÁ, Ľubica - DUBCOVÁ, Gabriela. Consumer Protection System in the EU. In Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2019. ISBN 978-80-210-9500-7, pp. 11-18. KEGA 002EU-4/2019.
    článok

    článok

  5. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Attitudes and Selected Buying Behaviour of Slovak Consumers Related to Functional Foods - Preliminary Research. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2018, vol. 54, no. 1, pp. 42-49. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok

  6. LACKOVÁ, Alica et al. Tovaroznalectvo. Recenzovali: Igor Kačeňák, Jarmila Hojerová. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2017. 341 s. [25,54 AH]. Economics. ISBN 978-80-89710-33-1. [Počet ex. : 18, z toho voľných 12, prezenčne 6]
  7. GAJDOŠ, Jozef. Hierarchia na trhu s luxusným tovarom. In STEP. Workshop. Zborník príspevkov z workshopu STEP : 7. november 2017, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4465-8, s. 26-29 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. JEŹEWSKA-ZYCHOWICZ, Marzena - SAJDAKOWSKA, Marta - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Consumers' Approach regarding the Offer of Innovative Food Products on the Example of Pasta. In Handel wewnętrzny : rynek-przedsiębiorstwo-konsumpcja-marketing. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2017. ISSN 0438-5403, 2017, vol. 63, no.1, pp.192-202.
    článok

    článok

  9. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Challenges in Environmental of Electrical Appliances: Consumer Perception of Environmentally-friendly Products and Appliance Testing for Energy Label Accuracy. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2016, no. 4, pp. 29-42. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  10. LACKOVÁ, Alica. Problémy súvisiace so sortimentom potravín určených pre celiatikov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 34, s. 189-2011. VEGA 1/0851/15 "Evaluácia integrovaného systému manažérstva v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti podnikov v SR".
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.