Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 33  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003048 xcla^"
  1. MARKO, Martin. Pri predaji liekov sú v hre zmeny. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 6, s. 20-21.
    článok

    článok

  2. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Prečo nemôžu byť lieky na pultoch? In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 61, (2021.
    článok

    článok

  3. TOMAN, Pavel. Lékárenské e-shopy doručí léky až domů. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 10, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. TOMAN, Pavel. Logistiku léků řídí náročné předpisy. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 12, s. 48-49.
    článok

    článok

  5. HAŠČÍKOVÁ, Štefánia. Účtovanie v lekárni - právnická osoba (s.r.o.) účtujúca v podvojnom účtovníctve. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1335-0897, 2017, roč. 22, č. 4, s.
    článok

    článok

  6. Kľúčovým faktorom sú teplotné podmienky. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN [nemá], máj-jún 2017, roč. 12, č. 66, s. 12-14.
    článok

    článok

  7. KÁDEK, Pavol. Zdravotná starostlivosť a formy jej poskytovania. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2010. ISSN 1337-0448, 2010, č. 2, s. 53-59.
    článok

    článok

  8. BRASSÁNYOVÁ, Jana. Lékárna je místo i pro reklamu. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315, červen 2009, roč. 13, č. 6, s. 26-27.
    článok

    článok

  9. VOZÁR, Jozef. Reklama na lieky. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2006. ISSN 1335-2881, 2006, roč. 10, č. 1, s. 33-38.
    článok

    článok

  10. STANĚK, Vladimír. Kam se ubírá trh doplňků stravy? In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594, Květen 2005, roč. 2, č. 5, s. 16.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.