Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003131 xkni^"
  1. NOVYSEDLÁK, Martin. Využitie vernostných systémov pri vyvolaní impulzívneho nákupu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 133 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. MRAVEC, Martin. Relationship marketing - cesta k budovaniu spokojnosti a lojality klienta : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2010. 248 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. VAJSOCHROVÁ, Zora. Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2009. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. TOMEK, Gustav - VÁVROVÁ, Věra. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha : C.H. BECK, 2009. 240 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-098-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  6. ČIERNA, Helena. Ekonomika kvality. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici : Občianske združenie Ekonómia, 2006. 80 s. ISBN 80-8083-186-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.