Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 425  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003176 xpca^"
  1. MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
    článok

    článok

  2. KALIŠ, Richard. From Symbiosis to Independence: Investigating Changes in the Relationship between General Practitioners’ Presence and Pharmacies’ Market Size in Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In Health Policy : The best evidence for better policies. - Clare : Elsevier Ireland. ISSN 0168-8510, 2024, vol. 143, pp. [1-5].
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián. Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Retailing and Consumer Services. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989, 2024, vol. 81, pp. 1-10. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol et al. The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer. In Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022. - Cham : Springer Nature, 2024. ISBN 978-3-031-42252-2. ISSN 2198-4182, pp. 281-297. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  5. ČVIRIK, Marián. Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 22-30. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  6. LIPTÁK, Pavol. Dopady pandémie Covid-19 na Category Management. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 175-182. VEGA 1/0392/23.
    článok

    článok

  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - KOSANIĆ, Lenka - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Enhancing Sustainability: Evaluating the Deposit Return System for PET Bottles and Aluminium Cans in Slovakia - Insights from Retail Chain Employees and a Food Wholesaler Owner. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 41-48. VEGA 1/0398/22, KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  8. LIESKOVSKÁ, Vanda - RESHETNIKOVA, Iryna. Retail Transformation and Its Role in the Postcrisis Recovery of the Economy: Experience of Slovakia and Ukraine. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 59-68. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  9. JANOŠKOVÁ, Mária. E-Commerce: a Prosperous Form of Trading in Slovakia. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 25-41.
    článok

    článok

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda - RESHETNIKOVA, Iryna L. Socially Responsible Marketing in Retail: Experience of Slovakia. In Marketing of Innovations. Innovations in Marketing. International Scientific Internet Conference. Marketing of Innovations. Innovations in Marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). - Bielsko-Biala : WSEH, 2023. ISBN 978-83-63649-15-9, pp. 101-103.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.