Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1851  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003211 xpca^"
  1. MALÍČKOVÁ, Lucia. Possibilities of Sponsorship in Golf. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 1, s. 84-94 online.
    článok

    článok

  2. ZEMANOVÁ, Lenka. Discover Central Europe and Its Target Markets. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 1, s. 135-145 online.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián. Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 1, s. 16-21 online.
    článok

    článok

  4. EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Editors: Dana Kuběnková, Jakub Zeman, Paula Puškárová ; reviewers: Michael Augustín, Peter Badura, Daša Belkovicsová... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 581 s. [29,05 AH]. ISBN 978-80-225-4930-1.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. GAJDOŠ, Jozef. Balenie a obaly - funkcie a trendy. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVIII. (2022). Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVIII. (2022) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie, 09.-11.03. 2022, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4945-5, s. 63-69.
    článok

    článok

  6. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing – die Wirkung von Bildungsmessen auf den Veranstaltungsort : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2021. 128 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. KRASŇANSKÁ, Dominika. Analýza kľúčových slov s využitím viacrozmerných štatistických metód : dizertačná práca. Školiteľ: Mária Vojtková. Bratislava, 2021. 129 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. konferencia. Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. Editor: Roman Lacko ; recenzenti: Henrieta Pavolová, Tomáš Bakalár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. CD-ROM 193 s. [9,65 AH]. ISBN 978-80-225-4829-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Consulting : The Profession of the Future. Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Miroslav Karlíček, Peter Drábik. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2021. 132 s. [6,6 AH]. VEGA 1/0046/20. ISBN 978-3-96595-011-5.
  10. „Obchod a marketing“. vedecký worskhop. „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Jozef Zuzik, Katarína Petrovčiková, Janka Kopčáková, Barbora Gontkovičová ; recenzenti: Zuzana Hrabovská, Ladislav Mixtaj. Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021. 55 s. [3 AH]. ISBN 978-80-225-4868-7.