Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1871  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003211 xpca^"
  1. MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
    článok

    článok

  2. JURÍK, Pavol. Aktuálne trendy v CRM aplikáciách. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 18-24.
    článok

    článok

  3. CHLPEK, Samuel - HALENÁROVÁ, Mária. Competitive Analysis of Spa Industry in Slovakia: Combining SWOT, EFE and IFE Analysis. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 64-73. VEGA 1/0271/23.
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián. Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 22-30. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  5. MAIEROVÁ, Eva. Instagram in Teaching English for Specific Academic Purposes. - Registrovaný: Web of Science. In Advanced Education. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351, 2024, vol. 12, no. 24, pp. 75-91.
    článok

    článok

  6. FODRANOVÁ, Iveta. Trebišov – premárnená príležitosť filmového impaktu. In Hospodárske noviny. - Bratislava : MAFRA Slovakia. ISSN 1335-4701, 8. marca 2023, roč. 31, č. 47, s. [1-2]. Dostupné na : <https://hnonline.sk/komentare/komentare/96070912-trebisov-premarnena-prilezitost-filmoveho-impaktu>
    článok

    článok

  7. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Marketingové nástroje vybranej spoločnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXIII. (2023) : Reviewed Proceeding of Contributions from an 23. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5132-8, s. 51-66. ITMS 3131011T564.
    článok

    článok

  8. BURZOVÁ, Simona. Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 42-49. KEGA 030EU- 4/2022.
    článok

    článok

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda - RESHETNIKOVA, Iryna. Retail Transformation and Its Role in the Postcrisis Recovery of the Economy: Experience of Slovakia and Ukraine. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 59-68. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  10. GBUROVÁ, Jaroslava - ČIRČOVÁ, Vanda. Impact of Innovations on the Promotion of Hotels in Historical Objects: a Quantitative Research From Slovakia. In International Business Information Management Association Conference. Global Economic Development Research within 2025 Vision. Proceedings of the 42nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Global Economic Development Research within 2025 Vision. - [Norristown] : International Business Information Management Association, 2023. ISSN 2767-9640, pp. 547-553. FPPV-37-2023.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.