Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003228 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema. Shall We Dance? Prologue to the Investigation of the Perception of Audio Elements by Dancers in Strategic Marketing Management. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409, 2024, nr. 26, pp. 10-14. I-24-105-00, I-25-100-00, VV-MVP-24-0006.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF620.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - MIR, Obaidullah. Innovation Marketing and Strategic Marketing. Reviewers: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Andreas Kohla. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2023. 133 s. [6,6 AH]. ISBN 978-3-96595-034-4.
  3. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  4. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 0, prezenčne 3, dĺžka fronty rezervácií 4]
  5. ČVIRIK, Marián. Market Position Strategies: Market Leades' Strategies. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 1, s. 22-27 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF168.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  6. SIVAŠOVÁ, Daniela. Demografia podnikov v súvislosti s posledným sčítaním obyvateľstva na Slovensku. In Demografické udalosti spojené so vznikom, zánikom a zamestnanosťou podnikov v SR a EÚ : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0561/21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4993-6, s. 105-114. VEGA 1/0561/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF717.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. ČVIRIK, Marián. Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 2, s. 6-16 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené277.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy. In MERKÚR 2020. International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4787-1, s. 70-78 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF247.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián. Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 16-24 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené426.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KUDLOVÁ, Zuzana - LUKÁČ, Jozef. Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 39-46 CD-ROM. I-17-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené271.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.