Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003273 xpca^"
  1. KONEČNÝ, Michal - VILÁGI, Róbert - POLLÁK, František. Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 290-300 online.
    článok

    článok

  2. KOZÁKOVÁ, Mária - LUKÁČ, Jakub. Corporate Reputation in the Automotive Industry. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 281-285. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  3. JUHÁSZOVÁ, Ingrid et al. Reputačný manažment v podmienkach automobilového priemyslu : skúmanie finančných aspektov reputácie. Recenzenti: Peter Dorčák, Benjamin Beug. 1. vydanie. Bratislava : KARTPRINT, 2018. 123 s. [7 AH]. APVV-15-0511. ISBN 978-80-89553-57-0.
  4. VELICHOVÁ, Ľudmila. Začíname podnikať : manuál začínajúceho podnikateľa. Recenzenti: Terézia Garajová, Gabriela Horecká. 1. vydanie. Bratislava : Agentúra pre vzdelanie a vedu (SEA), 2018. CD-ROM [34 s.] [1,7 AH]. ISBN 978-80-972082-4-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Online reputation management as an integral part of company business management. - Registrovaný: Web of Science. In ISCOBEMM 2017. International scientific conference of business economics, management and marketing. ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic. - Brno : Masaryk University, 2017. ISBN 978-80-210-8714-9, pp. 76-83 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  6. POLLÁK, František et al. Online Reputation of Selected Car Brands. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy. Interdisciplinary information management talks. IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017. ISBN 978-3-99062-119-6, pp. 261-268 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  7. GRANČIČOVÁ, Katarína. Od manažmentu offline reputácie k manažmentu online reputácie podniku. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 362-371 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. KOZÁKOVÁ, Mária. Corporate social responsibility (CSR) as a key driver of corporate reputation. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 246-255 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  9. KROPAJ, Marián et al. Základy práva duševného vlastníctva pre ekonómov. Recenzenti: Lujza Jurkovičová, Silvia Lattová. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 207 s. [11,28 AH]. ISBN 978-80-8168-706-8. [Počet ex. : 21, z toho voľných 17, prezenčne 4]
  10. MELICH, Pavel. Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 222-229 CD-ROM. I-17-108-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.