Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 479  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003604 xcla^"
  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. SOBKOVÁ, Martina. Zájem o elektroauta roste, dotace jej mohou akcelerovat. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2025. ISSN 1212-4273, 2025, roč. 32, č. 2, s. 30-31.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Zákazník očakáva hravosť aj jednoduchosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
    článok

    článok

  4. TKÁČ, Juraj. Zelené verejné obstarávanie textílií. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 23-26.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené157.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  6. SIMINSKÁ, Eva. Rozhodovacia prax vo verejnom obstarávaní v oblasti dopravy. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 1, s. 32-37.
    článok

    článok

  7. LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  8. HUBINSKÁ, Veronika. Je naozaj v Rakúsku "aj vzduch lepší"? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 6-10.
    článok

    článok

  9. HOLENDOVA, Julie - SVOBODA, David. The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 3, s. 201-214.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF527.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. TÖRŐCSIK, Mária et al. Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis. In Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271, 2023, vol. 22, no. 4, pp. 82-106.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF606 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.