Výsledky vyhľadávania

  1. FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii ? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
    článok

    článok

  2. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Veľká noc bude drahšia. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  3. Ľudia dnes šetria svoj čas aj energiu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 6-7.
    článok

    článok

  4. Nenaštvite ľudí, keď idú platiť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  5. MITRÍKOVÁ, Jana. Nákupné správanie zákazníkov Travel Value & Duty Free predajne na medzinárodnom letisku v Košiciach (Slovenská republika). In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2019. ISSN 1804-3836, 2019, roč. 10, č. 2, s. 59-74.
    článok

    článok

  6. Zákon o verejnom obstarávaní s komentárom. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2019. ISSN 1335-1583, 2019, roč. 24, č. 4-5, s. 8-480.
    článok

    článok

  7. JIANGLI, Dou - BING, Ye. Versioning Goods and Joint Purchases with Network Externality. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2019. ISSN 1210-0455, 2019, vol. 28, no. 4, s. 433-448.
    článok

    článok

  8. MITRINGOVÁ, Jaroslava. Obec a nadobúdanie tovarov z členských štátov Európskej únie. In Účtovníctvo ROPO a obcí v praxi : mesačník plný informácií z oblasti účtovníctva, daní, práva a miezd pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1337-0197, 2019, roč. 14, č. 6, s. 3-4.
    článok

    článok

  9. SLABÁ, Marie. Consumer behaviour regarding branded and non-branded goods on the mobile phone market: impact of experience, price and loyalty. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239, 2019, vol. 175, no. 1-2, s. 63-67.
    článok

    článok

  10. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Impulz aktivuje dobré vystavenie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 7-8/19, č. 48, (2019.
    článok

    článok