Výsledky vyhľadávania
- FLATTERS, Paul - WILLMOTT, Michael. Ako budú vyzerať trhy po recesii? : Predpokladané trendy v správaní zákazníkov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 6-9.
- SOBKOVÁ, Martina. Zájem o elektroauta roste, dotace jej mohou akcelerovat. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2025. ISSN 1212-4273, 2025, roč. 32, č. 2, s. 30-31.
- KAPITÁN, Peter. Zákazník očakáva hravosť aj jednoduchosť. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 82, (2025.
- TKÁČ, Juraj. Zelené verejné obstarávanie textílií. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 23-26.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 157.8 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
- SIMINSKÁ, Eva. Rozhodovacia prax vo verejnom obstarávaní v oblasti dopravy. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 1, s. 32-37.
- LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
- HUBINSKÁ, Veronika. Je naozaj v Rakúsku "aj vzduch lepší"? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 6-10.
- HOLENDOVA, Julie - SVOBODA, David. The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 3, s. 201-214.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 527.6 KB verejne dostupné - TÖRŐCSIK, Mária et al. Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis. In Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271, 2023, vol. 22, no. 4, pp. 82-106.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 606 KB verejne dostupné