Výsledky vyhľadávania
- LUKAČKOVÁ, Andrea. Faktory determinujúce krátkodobú bonitu odberateľa a návrh ratingového modelu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2020. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Recenzenti: Kristína Viestová, Mikuláš Milko. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 471 s. ISBN 978-80-225-3237-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
- KOPRLOVÁ, Jana. Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 284 s. ISBN 978-80-969567-9-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KLŮFA, Jindřich. Ekonomické aspekty statistických přejímek. Praha : EKOPRESS, 1999. 164 s. ISBN 80-86119-24-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav. Nákup a predaj. Bratislava : Sprint, 1998. 194 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-28-8. [Počet ex. : 7, z toho voľných 6, prezenčne 1]
- MEFFERT, Heribert. Marketing & management. [z nem. prel. Gustav Tomek, Věra Vávrová]. Praha : Grada, 1996. 551 s. ISBN 80-7169-329-4. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
- PITRA, Zbyněk. Marketing v plynárenství. 1. vyd. Praha : Český plynárenský a naftový svaz, 1994. 27 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BLAŽEK, Antonín. Vývoj světového hutnictví železa v letech 1980-1993 a prognóza do roku 2000 : Konjunkturní monotematická studie. 1. vyd. Praha : Centrum vnějších ekonomických vztahů, 1994. 62 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- Competing Globally Through Customer Value : The Management of Strategic Suprasystems. 1. ed. New York : Quorum Books, 1991. 822 s. ISBN 0-89930-600-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]