Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004007 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Personálny marketing a pracovné miesta. In Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2015. ISSN 1339-5467, 2015, roč. 3, č. 4, s. 128-135 online. VEGA 1/0662/15.
    článok

    článok

  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Klasifikácia pracovných miest ako funkcia personálneho marketingu v organizácii. - Registrovaný: Web of Science. In Hradecké ekonomické dny 2014 : ekonomický rozvoj a management regionů. - Hradec Králové : Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2014. ISBN 978-80-7435-368-0, s. 183-189.
    článok

    článok

  3. BADURA, Peter. Analýza personálneho informačného systému vo vybranom podniku. In Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu. Mezinárodní konference. Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : sborník z 10. mezinárodní konference : Kunovice, 31.5.2014. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2014. ISBN 978-80-7314-300-8, s. 109-113. VEGA 1/0042/13. 1/0042/13, VEGA, Dopad globálnej ekonomiky a vplyv konsolidácie verejných financií na finančné riadenie podnikateľských subjektov pôsobiacich v SR.
    článok

    článok

  4. JONIAKOVÁ, Zuzana - BLŠTÁKOVÁ, Jana - VOGL, Michaela. Human resources management in Slovak organizations in the context of contemporary tendencies - two decades in market economy. In Baltic young PhD conference. Conference. Baltic young PhD conference : 10. Baltische Sommerschule : Riga, 28.-29.7.2014. - Rostock : Universität Rostock, 2014, s. 123-136.
    článok

    článok

  5. FABINYOVÁ, Radka. Požiadavky praxe na kompetencie manažérov. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. SZARKOVÁ, Miroslava. Personálny marketing, východiská a funkcie. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/0053/12. 1/0053/12, VEGA, Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien.
    článok

    článok

  7. OLEXOVÁ, Cecília - ČORBA, Juraj, ml. Možnosti a obmedzenia sociálnych sietí ako inovatívnej metódy vyhľadávania zamestnancov. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-5] CD-ROM. VEGA 1/0328/13. 1/0328/13, VEGA, Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch.
    článok

    článok

  8. KRAJČÍK, Daniel. Strategická úloha riadenia ľudských zdrojov. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2007. ISSN 1336-3727, 2007, roč. 5, č. 1, s. 83-87. VEGA 1/2638/05 Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy: trendy v uplynulom desaťročí, očakávané a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín (s osobitým dôrazom na Slovensko).
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.